عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

عفیفه بانو و مهمونی

1393/10/26 15:47
نویسنده : مامان عفیفه
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترمادر

دو_ سه روزی میشه که برای دستشویی رفتن خطا نداشتی و به موقع خبرمیکردی . دوشبم هست که به موقع بیدارم میکنی که ببرمت . دوبارهم بدون پوشک رفتیم مهمونی و خداروشکر روسفیدم کردی.البته خودم خیلی استرس داشتم اما به هوشت ایمان دارم گلبهار من

امیدوارم همه توی این پروژه براحتی موفق  بشن وشماهم  همینطور باقی بمونی

دوست دارم لواشک کوچولوی من

 

پسندها (1)

نظرات (2)

گهواره
30 دی 93 2:50
راستی شمام هنوز از شیر نگرفتین؟ چه موقعی میخواین ای پروژه رو شروع کنین؟؟؟!!!
مامان عفیفه
پاسخ
خیلی زوده. هفت ماه دیگه باید شیر بخوره . اما بنظرمن یکدفعه گرفته بشه خیلی بهتره .یکی از آشناهامون مجبور بود ده ماهگی بچه شو از شیر بگیره میگفت شب تا صبح روی پام لالاییش م کردم دیگه فراموش کرده قبل ماه مبارک ان شاءالله میگیرمش چون بعد عید فطر به دنیااومده یکماه کمتر بهش میدم که بتونم روزه بگیرم بامیدخدا
مامان زهرا
3 بهمن 93 6:12
واااااااای تبریک میگم عزیزم به سلامتی خوش به حالتون که به این زودی به موفقیت کامل دست پیدا کردید من که کلا بیخیالم گذاشتم برای بعد از عید و بعد از گرفتنش از شیر. اونم که میخوام یه ماه بیشتر بهش بدم
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون عزیزم یه خورده سخت بود ولی خیلی راحت شدم.دیگه مجبورنیستم یه کیف باکلی پوشک و دستمال و حوله و..... باخودم ببرم جایی چرا میخواین بیشتر بهش شیر بدین؟ بنظرم برای پوشک گیریش زودتر اقدام کنین.هرچی بزرگترمیشن بچه ها لجباز میشن و کار سخت تر میشه