عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

دارو گیاهی یاشیمیایی؟؟؟

1393/11/4 22:59
نویسنده : مامان عفیفه
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خوشگل من

حدود دو هفته قبل شما یکدفعه تب کردی.حدوددوروز تمام.بخاطر روزای تعطیل دکتر نبود.صبح شنبه بردیمت دکترکه طبق معمول تجویزهای همیشگی شربت سرفه و مسکن برات نسخه شد باضافه چاشنی آنتی بیوتیک.شماهم فوق العاده بددارویی.دوروز به زور داروهاتو بهت دادم. ولی دیدم حالت بهترنمیشه که هیچ بدترهم میشی.دوباره تب کردی و حالت تهوع بهش اضافه شد.دیگه شدم دست به دامن داروهای طب سنتی خودمون.البته اوناروهم به زور میخوردی اما چاره ای نبود.بااون وضع عفونت بینی هات اگرمجدددکتررفته بودیم پنی سیلین روحتماباید نوش جان میکردی.خداروشکرسه روزه عفونتت برطرف شد و از تب و حالت تهوع هم خبری نبود.اشتهاتم به غذا برگشت.

این چندمین باربودکه شماباطب سنتی درمان میشدی و خداروشکر خیلی زود بدنت به درمان گیاهی جواب میداد

امیدوارم هیچوقت مریض نشی عشقم

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی
5 بهمن 93 0:24
سلام چه خوبه که بیکسالشنتی فرشته تونو درمان می کنیدتهوعشاء اباداذوه سلامت باشه راستی ممنونم بابت دلداری آره منم به خدا توکل کردم شدیدا محتاج دعام التماس دعا
مامان عفیفه
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون که بهمون سرمیزنی من چندساله سرماخورگی خودمو با طب سنتی درمان میکنم.عفیفه هم از وقتی یکسالش تموم شده سرماخوردگی و حالت تهوعش رو باداروهای گیاهی درمان میکنم وشکرخدا جواب گرفتم