عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

توصیف یک استاد

1393/11/28 18:16
نویسنده : مامان عفیفه
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کلوچه زنجبیلی من

بهت قول دادم درمورد دوست عزیزم که خونشون بودیم برات بنویسم. الان فرصتی پیش اومد خواستم وفای به عهدکنم.

 

خانم انوری که همیشه وقتی میایم مشهد زحمتشون میدیم دبیر فیزیک سال دوم دبیرستانم بودن . اما این ظاهر ماجراست

این بزرگوار از سلاله سادات و بسیار مهربون هستن که یک دلیل ارادت عجیب مامانت به ایشون همین مورده . بهترین استاد اخلاقی که در دوران تحصیلم داشتم ایشون بودن . توی تمام سختی های زندگیم شریک غصه هام میشدن و اولین نفری بودن که از وجود شما مطلع شدن. یک دوست باوفا. یک همراز صادق. یک کلام بهت بگم یک دوست واقعی برای من . بهترین راهنما برای من جایی که سر دوراهی بودم . بهترین غمخوارم توی ایام تنهایی بویژه وقتی بابایی سفرن. بهترین بهترین بهترین......

 

دخترم

اینها رو برات نوشتم که بدونی داشتن یه دوست خوب خیلی ارزشمنده . یه دوست خوب برای دوستات باش

و اینکه

همیشه احترام این عزیز رو نگه دار. چون خیلی به گردن من حق دارن . چراکه

من علمنی حرفا ..... در شان اساتیدی چون این نازنین گفته شده

مراقب دوستی و دوستای خوبت باش....

امیدوارم خداوند مهربون چنین دوست خوبی  سرراه شماهم قراربده....الهی آمین....

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان گلشن
29 بهمن 93 8:08
دوست خوب ..یکی از بهترین نعماتیه که خدا به کسی عنایت میکنه ..گاهی در و دل کردن با یک دوست باعث میشه تحمل مشکلات زندگی راحتر بشه ...منم ی دوست خوب دارم که از دبستان با هم دوست بودیم ....خدا خودش این دوستهای واقعی رو حفظ کنه و طول عمرشون بده...
مامان عفیفه
پاسخ
واقعا همینطوره من همیشه از خدا میخوام این عزیز رو تاآخر عمرم برام حفظ کنه
هستی مامی
30 بهمن 93 13:15
سلام گلم به منم سر بزن من فعلا برگشتم بیرجنددددد
مامان عفیفه
پاسخ
سلام آبجی من همیشه میام وبت موفق باشی
هستی مامی
2 اسفند 93 8:46
سلام گلممممممممم خوبی؟ عفیفه جونم خوبه؟ عزیزم ما امروز عازم خونه خداییم حلالم کن دعاگوت هستم عفیفه جونم رو ببوس
مامان عفیفه
پاسخ
سلام عزیزم خوش بسعادتتون مراقب گل خاله باش ان شاءالله بهتون خوش بگذره و با زیارت مقبول برگردی التماس دعای مخصوص
مامان زهرا
2 اسفند 93 16:13
واقعا دوست خوب نعمته
مامان عفیفه
پاسخ
گاهی از جواهرارزشمندتر و کمیاب تر
ارمغان بهشت
4 اسفند 93 20:33
به به چه فعال شدین یهویی قدم رو چشممون گذاشتین آبجی دقیقا کدومش حرف دلت بود؟ ان شاء الله خدا زودتر قسمتتون کنه مارو هم دعا کنید خدا لایق بدونه
مامان عفیفه
پاسخ
سلام من همیشه فعالم کههههه من زیاد میام وبت عزیز.ولی دیر به دیر مطلب جدید میذاری اینکه مدتیه دورشدیم ازجلسات ان شاءالله