عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

مکعب روبیک

1393/12/16 17:15
نویسنده : مامان عفیفه
1,227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل طلای من

یکی از سرگرمیهای  پرطرفدار این دوره مکعب روبیکه. منم سالها حلش برام معمابود. تااینکه بابایی از سفر چندتا روبیک 3*3 آوردن وباز همون معمای قدیمی برام زنده شد.

دو_ سه روز قبل مصرشدم که معمای روبیک روحل کنم. وبالاخره باتلاش فراوان و کمک گرفتن از سایت های مختلف موفق به حل این معمای قدیمی شدم

 

 

البته هنوز تا مسلط شدنم خیلی مونده اما خداروشکر موفق شدم.

هدف من ازنوشتن این مطلب این بود که بهت بگم هیچ چیز نشدنی وجودنداره. باتلاش وهمت وکمک گرفتن از دیگران هرمشکلی آسون و هرمعمایی حل خواهد شد

پس تلاش وپرسش ازدانایان روفراموش نکن...

 

پسندها (2)

نظرات (3)

ارمغان بهشت
16 اسفند 93 23:06
مامان زهرا
18 اسفند 93 13:56
آفرین به این مادر باهوش و باحوصله
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون خیلی رو مخم بود تاحلش نکردم آروم نشدم
مامان گلشن
19 اسفند 93 0:54
من این مثلث رو دوست ندارم تا حالا هم نتونستم درستش کنم .کلافه میشم و میزارمش ی کناری ...وسط بازی دلم میخواد گریه کنم ..خیلی سخته
مامان عفیفه
پاسخ
عزیزم خیلی هم سخت نیست.فقط راه حل و فرمولاشو از سایت بگیرین .باکمی تمرین موفق میشین