عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

نظم

1393/12/23 15:34
نویسنده : مامان عفیفه
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل یاسمن من

توی این مطلب میخوام یه تجربه و البته یه نکته برات بنویسم.

من خیلی برام مهمه که هرچیزی سرجاش باشه.حتی اسباب بازیهای شما.نه اینکه حساس باشم یا خدایی نکرده وسواس،ولی نظم توی چیدمان وسایل و... برام مهمه

چندشب پیش بخاطر طوفان و بارندگی شدید و البته سرمای غیرمنتظره من و بابایی داشتیم نماز میخوندیم که برقا قطع شد.ماهم دوباره پناه بردیم به بخاری و چراغ نفتی.اما از جایی که خدا لطف کرده و خونه ای اندازه دریا بهمون داده بخاری کوچیک ما جوابگو نبود و درحال قندیل بستن بودیم. یک ساعتی رو با همون اوضاع سپری کردیم تا اینکه بابایی گفتن آماده بشین بریم بم اینطوری تا صبح یخ میزنیم. خلاصه منم توی تاریکی شروع کردم به حاضر کردن شما و برداشتن وسایل مورد نیاز. و از اون جایی که گفتم روی مسئله نظم کمی حساسم به راحتی وسایل رو توی تاریکی پیدامیکردم.از لباس شما گرفته تا گیره روسری خودم.واونجا بود که به ضرورت نظم و دلیل تاکید بزرگان دینمون بر این مسئله پی بردم.امیدوارم شما نوگل باغ زندگی ما دختری منظم و مرتب باشی که  من زیادحرص نخورم

میبوسمت

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان زهرا
24 اسفند 93 15:22
با نظم خیلی خیلی زیاد موافقم
مامان دو تا فرشته ناز
12 شهریور 94 21:23
سلام .اموزنده است
مامان عفیفه
پاسخ
سلام.خوشحالم که به دردتون خورده