عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

سوراخ کردن گوشای عفیفه

1392/11/3 22:39
نویسنده : مامان عفیفه
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم

روز23ذیقعده ؛ روز زیارتی امام رضا علیه السلام . شما دقیقا یک ماه و
21روزت شده .یکشنبه شب بود رفتیم تا گوشای نازتو سوراخ کنیم . علیرغم مخالفت همه من تصمیم خودمو گرفته بودم . میخواستم زودتر هر دوتامون راحت بشیم . آخه یه استرس عجیب داشتم واسه این کار . رفتیم مطب یه متخصص اطفال تا این کارو انجام بده . اولش خیلی تلاش کرد تا منصرف بشم . اما وقتی دید مصرم به اینکار گفت باشه. اول با اسپری گوشتو بی حس کرد . بعد از یک ربع سوراخ کرد . خییییییلی گریه کردی . دلم کباب شد . اشک منم داشت در میومد . اومدیم توی ماشین . شیرخوردی خوابیدی . شکرخدا شبش راحت
خوابیدی .

اینم عکست بعد گوش سوراخ کردن . گوشواره های کوچولوی قرمزت رو میبینی
؟ انشاالله یک ماه دیگه گوشواره طلا میندازم گوشت

عفیفه با گوشواره
 

خداکنه اذیت نشی عسل من ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

😡
16 مرداد 96 12:24
خب مگه مرض داری.
بچه بیست و یک روزه رو سوراخ سوراخ کنی
مامان عفیفه
پاسخ
اولا بیست و یک روزه نبود و۵۲ روزش بود
ضمن اینکه کاری بود که باید انجام میشد
الانم واقعا راضیم ازاینکه اون موقع سوراخ کردم گوشاشو