عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

یارئوف اهل بیت

1394/2/13 13:46
نویسنده : مامان عفیفه
266 بازدید
اشتراک گذاری

آقاسلام

آقای مهربانی

آقای خوبی

این روزها که دلم  هوای صحن و سرای شمارادارد بهترمیفهمم چه نعمتی است همجواری باشما

وقتی بغض فروخورده ام حتی در حرم خواهر بزرگوارت نیز نشکست و دلتنگیم در کنار کریمه اهلبیت نیز برطرف نگشت فهمیدم هرگلی بویی دارد

آن زمانهایی که بیشتر به کنارشمابودن نیاز دارم و لیک دستم کوتاه از زیارت حرم است و ناخودآگاه ردی از شما می یابم درک میکنم همیشه در کنارمن هستید

وقتی که عزم جداکردن دخترکم از شیررا داشتم و دستم کوتاه از حرم شمابود و من جز در آن حرم آرامش کامل نداشتم دلم گرفت  . 

اما وقتی فهمیدم روزی که برای اینکار برگزیده ام مصادف با میلاد دردانه و عزیز دل شماست قلبم آرام گرفت و فهمیدم شما همیشه درکنار ما هستید حتی اگر غافل باشیم ما ازشما

وقتی دخترکم دست به سینه میشود ومودب رو به عکس حرم شما یا گاه شنیدن زمزمه صلوات خاصه اتان میفهمم حواستان به همه هست حتی اگر دور باشیم

 

آری ارباب

این روزها دورم ولی لحظه لحظه حضورتان را باتمام وجودم حس میکنم...

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

melika
13 اردیبهشت 94 16:45
عالی بود مامان عفیفه استفاده کردم
مامان عفیفه
پاسخ
قربون شما.لطف دارین
مامان گلشن
13 اردیبهشت 94 18:28
مهربون..دلم رو هوایی کردی .هوای حرم .اون هم حرم امام رئوف ..حتی فکر کردن به امام و صحن و سراش قلب آدم رو میلرزونه. ....من برای شما دعا میکنم که به کرم خود امام هرچه زودتر زیارت نصیبتون بشه ..و شما هم برای من دعا کنید
مامان عفیفه
پاسخ
واسه ما مشهدیای دورازحرم قضیه فرق میکنه.اگه اغراق نباشه ماتوی بغل آقا بزرگ شدیم... دوری از حرم یعنی دوری از دامن پرمهر مادر.....وااااااای قلبم خداااااا