عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

صدای قلب ...

1392/9/11 11:17
نویسنده : مامان عفیفه
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیباترین

روزها و ماه ها میگذشت و من هر لحظه وجودتو بیشتر احساس میکردم .از اوایل سه ماهگی حرکاتتو حس میکردم . مثل یه ماهی کوچولو غلت میخوردی . وقتی 16 هفته شده بودی رفتم پیش خانم دکتر واسه کنترل . گفت : دراز بکش واست یه سورپرایز دارم . بعد با دستگاه صدای قلب قشنگتو واسم گذاشت ... نمیدونستم از خوشحالی چیکار کنم ... اشکام کم کم میخواستن از چشام اجازه بگیرن تا سرازیر شن . خانم دکتر میگفت : نوع حرکات و صدای قلبت به پسرا میخوره . اما واسه من مهم این بود که هستی و سالم باشی . ازاون روز یه جور دیگه بهت وابسته شده بودم ...

دوست دارم گلم ...

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی
21 دی 93 15:57
خوش به سعادتتون
مامان عفیفه
پاسخ
ان شاءالله بزودی نصیب شماهم بشه