عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

لیالی نور

1394/4/17 1:39
نویسنده : مامان عفیفه
796 بازدید
اشتراک گذاری

*******

شب قدر است ومی دهند برات

برمحمد وآل او صلوات

*******

آقای خوبی 

آقای عزیز

آقای نازنین

باچه دلی،باکدام دست،چگونه توانست فرق نازنینتان رابشکافد؟

کدام متاع ارزش رنجاندن دل فرزندان مهربانتان راداشت؟

چه چیز با همراهی شما همسنگ بود؟

عزیز قلبم

چه میشود که کسی آنقدر قلبش چون سنگ ،اگرتوهین به این موجود نباشد،میشود که زیبایی حضورت رادرک نمیکنند

چه میشود که مردم دیاری لیاقت همجواری با ولی الله را از دست میدهند

آرام جانم

دلم درسینه ام بی قرار است

چشمانم بیتاب برای گریستن

ناله ام در سینه ام حبس گردیده 

نمیدانم چگونه در فراقتان دل کوچکم را آرام کنم

هستی وجانم

نفسم به شماره افتاده از اضطراب سحرگاه امروز

ثانیه ای خودم رابجای دخترانتان میبینم

چگونه تاب آوردند فرق خونین شمارا؟

بهشت جان من

قلبم بیتاب است

از رفتنتان

ازخالی شدن زمین از وجود شما

ازاینکه چقدر سؤالات بی جواب دارم ووجزشمارا یارای پاسخ گفتنشان نیست

از هراس گرسنه خوابیدن یتیمکان  کوفه

همانها که انگار چشمان مردم شهر از دیدنشان کور است

نور چشمم

چگونه دلم را راضی کنم که دیگرنیستید

تاج سرم

عشقتان را به من هدیه کرده اید

و ولایتتان را در دلم به ودیعت سپرده اید

مرا یاری کنید ساقی کوثر

تاامانت دار خوبی باشم برای این موهبت الهی

ومرا یاری کنین که مایه زینت شما باشم

نه سرافکندگیتان

و دستانم را محکم تر از پیشین بگیرید

که بتوانم کنیزتان را طوری تربیت کنم

که قلب شما با دیدنش آرام گردد....

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

هستی مامی
17 تیر 94 11:46
سلام عزیزم این شبا خیای واسه من و خانوادم دعا کن
مامان عفیفه
پاسخ
سلام گلم همچنین شماهم براما دعاکن مخصوصا وقتی زهراجونو شیر میدی
مامان زهرا
18 تیر 94 11:36
سلام شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام رو تسلیت میگم التماس دعا در این شب های بزرگ
مامان عفیفه
پاسخ
سلام.همچنین شماهم برای مادعا کنین
مامان دو تا فرشته اسمونی
25 تیر 94 15:02
با سلام مامان عفیفه خانوم وبلاگتون عالیه لینکتون میکنم . التماس دعا
مامان عفیفه
پاسخ
سلام مامان حنانه جون ممنون