عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

بانوی دوساله کلبه ما

1394/5/20 1:29
نویسنده : مامان عفیفه
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دخترنازم

پاره تنم

جگرگوشه ام

امروز19مرداد دومین سال زندگی قشنگت تموم شد وشماوارددسه سالگی شدی.هرچند باورش خیییییییلی برام سخته اما بزرگ شدی گلم.خیلی زودتراز اونیکه فکرشوبکنم.کلی حرف برات دارم که دنبال یه فرصتم برات بنویسم.خیلی دوست داشتم امروز توی جمع خانواده برات یه تولد کوچیک بگیریم اما مصادف با شب شهادت امام صادق علیه السلام بود ماهم حفظ حرمت کردیم و ازخیرتولد گذشتیم

اینم تبریک نی نی وبلاگ به دخملی من وعکس زیبای خونه توی لیست متولدین

واقعا باورم نمیشه نی نی نیم متری من حالا یه پا خااااانوم شده.فدای تو

مراقب زندگی من و بابایی باش

زندگی قشنگمون

پسندها (2)

نظرات (4)

هستی مامی
20 مرداد 94 20:28
سلام فدات بشم خاله جون عکس آخرت منو کشته میخوام درسته قورتت بدم ماشا الله ماشا الله دختر با حجاب و ناز خاله
مامان عفیفه
پاسخ
سلام خاله.ممنون ان شاءالله که زودتر همو ببینیم ازنزدیک
هستی مامی
20 مرداد 94 20:30
راستی عزیز جان تو همین عکسی که گذاشتی از متولدین امروز نی نی وبلاگ چجوری عکس عفیفه رو اضافه کردی؟ آخه برای زهرا عکسی نبود و منم هر جا رو نگاه کردم نفهمیدم از کجا باید عکس زهرا رو بزارم که عکسش رو نشون بده
مامان عفیفه
پاسخ
خود نی نی وبلاگ عکسارومیذاره من کارخاصی نکردم
ارمغان بهشت
20 مرداد 94 23:34
الهی بگردمممممممم زنده باشی بانوی زیبا
مامان عفیفه
پاسخ
قلبونت خاله
مامان دو تا فرشته ناز
22 مرداد 94 3:05
خاله چقد ناز شدی . قوربون نگات برمممممم
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون خاله مهربونم