عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

من وبانو تنها

1394/7/16 8:41
نویسنده : مامان عفیفه
1,149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمزه خانم

الان سه روزی میشه بابایی برای یه کاری رفتن مشهد.هرچی سبک سنگین کردیم ماهم بریم به دلایلی نشد.خلاصه موندیم خونمون.شماهم شکرخدا خیلی بهانه نمیگیری.فقط وقتی بیدارمیشی میگی بابایی جون من کجا رفتن؟یا وقتی ببینی یه بچه با باباشه سریع میپرسی بابایی جون من کی میان؟دیروزم که رفتیم باخاله اسماباغچه روسروسامون بدیم میگفتی بابایی جونم بیان درست کنن من برم گل بازی.خلاصه دخترمنطقی و قانعی هستی شکرخدا و خیلی زود با صحبت کردن قانع میشی.

اماهربار که سراغ بابایی جون رومیگیری دلم میشه آتیش برای اون مادری که هربار درجواب بچه اش که کو بابام؟میگفت رفته مکه برات سوغاتی بیاره.اسباب بازی،لباس،عروسک،ماشین.... واون بچه بارویای کلی سوغات و آغوش گرم بابا میخوابید.ولی همه اونا واقعا رویا شد برای همیشه...

وچه زجری میکشه اون مادر...آخه چه جوابی داره برای چشمای منتظر و دل تنگ فرزندش؟

لعن الله آل سعود...

 

پسندها (2)

نظرات (4)

هستی مامی
18 مهر 94 11:35
لعن الله آل سعود...
مامان عفیفه
پاسخ
اللهم العن اول ظالم ظلم....
مامان فدیا
18 مهر 94 14:34
امیدوارم سایه هیچ پدر و مادری از سر بچه ها کم نشه
مامان عفیفه
پاسخ
ان شاءالله
مامان مبینا
24 مهر 94 15:04
خدا لعنت کنه ال سعود جنایت کار رو.......
مامان عفیفه
پاسخ
اللهم العنهم جمیعا
ارمغان بهشت
16 آبان 94 14:31
لعن الله آل سعود... خدا لعنت کنه همه ظالمین رو از اول تا آخر عالم
مامان عفیفه
پاسخ
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد