عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

روز عاشوراست ....

1394/8/2 10:17
نویسنده : مامان عفیفه
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامانی

امروز عاشوراست

دهه اول محرم امسال ازپلک زدن هم زودترگذشت.شبها بخاطر سرماخوردگی شماوحال خودم نتونستیم بریم هیئت.هرچنداینجامراسم دلچسب من نیست جزشب تاسوعا که بابایی به فیض کامل رسوندن همه روماهم بی نصیب نموندیم.دیشب هم باز مراسم عزاداری رو با تلویزیون گذروندیم.وشماهم که صبح زودبیدارمیشی وکمی هنوز ناخوش احوالی شبها تا9 به زور دوام میاری.دیشبم خوابیدی ومن از مراسم تلویزیون استفاده کردم.امروزم مراسم تعزیه خوانی دارن.سرفرصت عکسای مراسم مختلف این دهه رومیذارم برات.

پسندها (3)

نظرات (4)

محجوب بانو
3 آبان 94 18:48
سلام عزیزم خیلی خیلی خوشحالمون کردی که اومدی پیشمون عزیزم تو این روزهای پر برکت برای ما هم دعــــــــــــــــــا کنید انشالله خدای مهربون همیشه عزیزاتون رو براتون حفظ کنه باز هم منتظر حضور سبزتون هستیم
مامان عفیفه
پاسخ
سلام.ازشماهم ممنونم دوست عزیز شماهم بهمون سربزنین
مامان زهرا
4 آبان 94 13:26
سلام عزاداریهاتون قبول
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون همچنین
هستی مامی
6 آبان 94 15:25
میای؟ حالا فعلا کمک دارم بعد که رفتن و تنها شدم خبرت میکنم بیایشمارمو داری؟
مامان عفیفه
پاسخ
هرموقع بیام کرمان ان شاءالله حتما بهت سرمیزنم.اما خب خیلی نمیتونم کمکت کنم.در جریان حال واحوالم که هستیبله دارم
مامان دو تا فرشته ناز
8 آبان 94 17:19
سلام خواهر جان خوبی انشاالله؟رمز رو وارد کردم نرفت.
مامان عفیفه
پاسخ
سلام عزیز.ممنون .دوباره میفرستم براتون