عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

چندتاعکس ازاین روزها

1394/11/14 15:49
نویسنده : مامان عفیفه
807 بازدید
اشتراک گذاری

عفیفه بانو توی هواپیما موقع رفتن به مشهد

حرم زیارتهای مختلف

عفیفه بانو ودخترخاله فاطمه بانو

اینم لباس قشنگی که باباجون سوغاتی آوردن

اینم خوشگل خانوم توی راه برگشت

ازاول تاآخر توی هواپیما خواب بودی

اول که نشستیم میگی ناهاربدن.بعدهم میگی کو هواپیمای من.منظورت اسباب بازی بود که پروازقبل دادن.بعدهم خوابیدی.بیدارشدی میگی هواپیماچرا ناهارندادن؟؟؟ قربون اون حافظه ات

اینم مسیر کرمان تا بم که ماشینمونو برداشتیم.آخه ااونجاهمجای نقاشی کشیدنه کمال الملک من؟؟؟

عسل مامان توی حوزه

اینم مسجد جامع کرمان بعدآخرین  امتحان من

بقیه عکسا ان شاءالله سرفرصت

باید ویرایش کنم  حجمشون کم بشه

دوست دارم قشنگ من

 

پسندها (3)

نظرات (1)

ارمغان بهشت
18 بهمن 94 13:16
سلااااااااااااام خوش به سعادتتون زیارت قبووووووول دلمون برای دختر خوشگلمون تنگ شده بود ، بیشتر سر بزنین راستی امتحان داشتین آره؟
مامان عفیفه
پاسخ
سلام.ممنون ان شاءالله نصیب شماهم بشه آره گلم امتحان داشتم چشم سعی میکنم زودتر بیام مطلب بذارم