عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

خوش اومدی داداشی

1394/11/28 13:28
نویسنده : مامان عفیفه
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

بالاخره بعدازیه انتظارچندین ماهه داداشی ددنیااومدو دخملی مارو از تنهایی در آورد

خوش اومدی داداش علی جونم

تولد27 بهمن 94

ساعت21:45دقیقه

بیمارستان بنت الهدی مشهد

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامانی
28 بهمن 94 18:46
سلام قدمش مبارک انشالله قدمش پر برکت بااینکه وبلاگم رو حذف کردم به یادتم
مامان عفیفه
پاسخ
سلام.ممنون چراحذف کردین؟دلم تنگ شده بود براتون
ارمغان بهشت
28 بهمن 94 22:33
خدای مننننننننن مگه شما باردار بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واااای عزیزممممممم چرا نگفتی خب؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتم خدایا داداش علی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مبارک باشه قدمش ان شاالله همیشه سالم و سلامت
مامان عفیفه
پاسخ
آره عزیزم بودم.توی مطالب رمزدارم بود.به دلایلی نمیخواستم تاوقت تولدش همه بدونن
مامان زهرا
29 بهمن 94 11:37
واااای عزیزم تبریک میگم چه گل پسر ماهی خدا هر دوشونو براتون حفظ کنه و به شما قوت و توانایی فراوان بده من رو هم دعا کن
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون عزیزم.شماهم دعاکنین برامون
ارمغان بهشت
1 اسفند 94 10:10
جدی؟ من همش رمزت یادم میره! خنگم دیگه چه کنم
مامان عفیفه
پاسخ
آره عزیزم بوده خبرا
هستی مامی
1 اسفند 94 10:28
واااااااااایی عزیزم مبارکت باشه چقدر ماهه از طرف من بوسش و برای منم دعا کن
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون آبجی جون.چشم.شماهم دعامون کن