عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

نرم نرمک میرسد...

1395/1/2 21:12
نویسنده : مامان عفیفه
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم.امسال سومین بهار عمر قشنگ شما،شداولین بهارچهار نفره ما ،واولین سالی بود که شما آبجی خانوم بودی.

اما اندر احوالات سال نو:

ازساعت6صبح،من درتکاپو بودم کارامونو انجام بدیم بریم امامزاده اسیری بم.اما تاشماها رو آماده کردم وراه افتادیم،سال تحویل توی ماشین بودیم و دلامون باامواج رادیو حرم امام رضا علیه السلام.اشکای منم بی اختیارمیریخت. دلم واقعا توی حرم بود. وقتی صدای عزیزدلمون،رهبر مهربونمون پخش شد وایشون سال جدید رو تبریک گفتن، گریه هام به هق هق رسیدن و ازته دل دعاکردم سالها،تا ظهور آقا،اولین چیزی که  لحظه تحویل ال،از رسانه ها پخش میشه وگوش های مامیشنوه،صدای این نازنین باشه.

اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای

 

پسندها (2)

نظرات (6)

biiitaaa
4 فروردین 95 17:11
روزهاتون شاد شاد...تقديرتون قشنگ...از ته دل عيدتون مبارک خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزني
مامانی
7 فروردین 95 11:44
سلام عزیزم عیدت مبارک انشالله سال خوبی داشته باشیم عفیفه بانو جون خوبه ؟ خودت خوبی ؟ ماشالله به گل پسرت از طرف من دو تاشون رو ببوس
مامان عفیفه
پاسخ
سلام گلم.شماهاخوبین؟دلم تنگ شده کاش وبتونو پاک نمیکردین
هستی مامی
9 فروردین 95 19:40
عزیزمممممم ما رو هم دعا کردی؟
مامان عفیفه
پاسخ
ای خواهر مگه این بچه ها حواس میذارن برامن اما برا همه دعاکردم
ارمغان بهشت
15 فروردین 95 11:27
سلام عزیزم سال نو مبارک باشه البته دیره اما بازم ... ان شاالله سایه اقا 120 سال بر سرمون باشه و به امید ظهور مولامون امام زمان عج همیشه شاد و سلامت باشید به امید خدا
مامان عفیفه
پاسخ
سلام گلم.ممنون همچنین ان شاءالله به کوری چشم دشمن آقامون تاظهور رهبرماخواهندبود
مامان گلی
17 فروردین 95 15:01
ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدید.شاد و پیروز باشید. میتونم لینک وبلاگت رو در پیوندهای وبلاگم قرار بدم
مامان عفیفه
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنونم.اگرمایل هستید منم لینکتون کنم
مامان گلی
21 اردیبهشت 95 19:18
ممنونم خانمی .بله دستتونم درد نکنه.
مامان عفیفه
پاسخ
لینک شدین