عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

عشق یعنی...

1395/4/6 1:59
نویسنده : مامان عفیفه
373 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک نازم،سلام


نمیدونم چرایهویی ،ساعت 2 شب،دلم خواست اینارو برات بنویسم.اماخب،دله دیگه...

عشق یعنی اونی که تو روبخاطر خودت دوستت داره

یعنی اونی که بی منت جوونیشو برات میذاره

یعنی اونی که هرروز بی توقع حالتو میپرسه تاجایی که خجالت میکشی

یعنی اونی که بی توقع دوست داره

یعنی اونی که وقتی بهت زنگ میزنه قلبت تندتر میتپه و دست و پات بی اختیار در تکاپو میفتن

یعنی اونی که تا پای جون برات مایه میذاره

یعنی اونی که واااااقعا مخاطب خاصته

یعنی اونی که دست و آغوشش بهت آرامش میده

یعنی اونی که شونه هاش تحمل همه جور سختی رو داره

یعنی اونی که با دردات در د کشیده و بااشکات اشک ریخته

یعنی اونی که تو روبیشتر از خودت میخواد....

یعنی.....

م

ا

د

ر

آره عزیزم.همین کلمه چهارحرفی ...

سلامتی همه مامانا و مامان گل خودم که دلم برای آغوش،بوسیدن دستتش،بوییدن عطر تنش اندازه سرسوزن شده...

هرچند میدونم هیچوقت اینارونخواهیدخوند اما دوستون دارم مامان عزیزم.... هم نفسم... همدمم....عشق دلم....

خداجون مراقب عشقم باش...

 

پسندها (5)

نظرات (5)

فروشگاه ونیزی
6 تیر 95 13:49
شما که عفیفه هستید لازم نیست تو این گرما برای خرید از خانه بیرون بروید. به سایت ما بیایید و تماشا کنید اینترنتی سفارش بدید براتون میارن. فقط کافی است دکمه خرید را بزنید
هستی مامی
6 تیر 95 21:15
سلام عزیزم انشاالله خدا به حق امشب سایه همه مامانا رو بالا سرم بچه هاشون نگه داره
مامان عفیفه
پاسخ
الهی آمییییییین
تور لحظه آخري
9 تیر 95 5:01
مطالب خوبي ميزاريد
ارمغان بهشت
11 مرداد 95 19:41
خدا همه مامانا رو حفظ کنهالهی آمیییییییین
فروشگاه ونیزی
16 خرداد 96 13:03
گلهای بهشت سایبانت یک دسته ستاره ارمغانت یک باغ از گلهای نرگس تقدیم وجود مهربانت تو سایت من تو بخش اتاق کودک ساعت دیواری های جدید دارم ارزون از تولید کننده حمایت کنید برای همه تون سلامتی و شادی آرزو دارم.