عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

۱۰۹۵روز...

1395/5/19 5:49
نویسنده : مامان عفیفه
368 بازدید
اشتراک گذاری

دردانه ام

۱۰۹۵روز گذشت...

پاهای کوچکت زمین خاکی مارالمس کرده است

دستان لطافت طبیعتش را

ومن هنوز سرشارم از لذت های باتو بودن...

هنوز باورم نمیشود آن دخترک ظریف وکوچکی که روزی درآغوش من نهادند, حالا شده همدم تنهایی و همدرد دردهایم.

بانوی قدکشیده ام

روزهای باتوبودن چنان شیرین و زود گذشتند که من هنوز توشه کافی از روزهای کودکیت نگرفته ام .

هرروز شیرین تر روزهای قبل

زیباتر

خانوم تر

 

وامروز که سومین برگ از بهار زندگیت ورق میخورد شده ای بانوی کوچک خانه امان

مستقل و همدم من

دیگر نیازی نیست که دستهایت رابشویم

دندانهایت را مسواک یزنم

لقمه در دهانت بگذارم

امروز تو دیگر برای کارهایت محتاج دیگران نیستی

تو امروز برای من بهترین یاوری در خانه

عاشق برادر کوچکت

و بهتر بگویم

مادر کوچکش

نقاشی هایت عالی تر از عالی شده اند

چهارسوره و دعای فرج و صلوات شده اندد توشه معنویت

از شعر و قصه هم سرشاری

دخترک نیک سیرت و نیک صورتم

از خداوند میخواهم تورادرراه حفظ این معنویات یاری کند

وازتومیخواهم در اجابت این دعای من بکوشی

پاره تنم

سه ساله شدنت مبارک...

به امید ابنکه موفقیتت را در سالکردهای بعدی زندگانیت بنگارم...

دوستت دارم...

ومن محو این همه نعمت های خداونوی...

و اکنون که سال شمارزندگیت سومین برگ

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان فدیا
20 مرداد 95 8:49
مبارک باشه دختر قشنگ
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون دوست خوبم
هستی مامی
21 مرداد 95 19:51
سلام عشق خاله تولدت با تاخیر مباررررررررررررررررررررررررررررررررک جیگرتو بخورم با اون دل پاکت برام دعا کن
مامان عفیفه
پاسخ
سلام خاله جونم.ممنونم. چشم
ارمغان بهشت
31 مرداد 95 14:39
سلام سلااااااااااااام عزیزم چقدر دیر دیدم این پیامو تولد عفیفه خانومی با 12 روز تاخیر مبارک باشههههه ان شاالله هر سال توشه معنویتش افزون شیرین تر خانوم تر . خواهری واقعا دلتنگتم شماره های گوشیم پاک شدن اما انگارهنوز توی تلگرام دارمت چطوریشو نمیدونم! اونم که یک هفته ست سر نزدی بهر حال بهت پیام دادم کاش زودتر ببینی و جواب بدی . از طرف من عفیفه بانو رو ببوس
مامان عفیفه
پاسخ
سلام خواهر گلم.ممنون.گرفتار شدم با دوتا فینگیلی.سرفرصت میام
هستی مامی
10 شهریور 95 20:16
سلام عزیزم کجایی کم پیدایی؟؟؟!!!!
مامان عفیفه
پاسخ
سلام گلم.هستم اما گرفتارم