عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

چهارسالگیت مبارک بانوی کوچک...

1396/5/19 20:46
نویسنده : مامان عفیفه
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک قد کشیده من

امروز،نوزدهم مرداد۹۶،اولین میوه زندگی ما،چهارساله شد.

امسال،تولدت،درهیاهوی کارهایمان،کمی کمرنگ شد.اما جابجایی و انتقال ما به خراسان،بهترین هدیه تولدت بود که از دستان امام رئوف علیه السلام، گرفتی و گرفتیم.

اما امروز

صبح که چشمان نازت راگشودی،بعدازصبحانه،آماده شدیم به سمت آنجا که عاشقش هستی.آنجایی که ساعتها آرام میمانی وسرگرم بازی میشوی.

تورابه حرم امام مهربانیها بردم.چشمانت از شادی زیارت برق میزد.آنجا دم گوشت زمزمه کردم که امروز چهارساله میشوی...

بعدازنمازظهر،به بازار رفتیم وبه انتخاب خودت،اسباب بازوبستنی خریدی.درراه برگشت،هوس کباب کردی ومن،شما وعلی را مهمان یک کباب ناب کردم.شماهم بااشتهایی وصف ناشدنی،نوش جان کردید ومن،یک تماشاگر این صحنه زیبا بودم.

بعد به خانه آمدیم.ساعت هایمان با بازی کنار یکدیگر گذشت ومن،چه خوشبختم  کنارشما...

بابای مهربون،که مشغول جابجاکردن اسباب هابودند،تلفنی این روززیبا را به فرشته کوچکمان تبریک گفتند،وشماهم بازبان شیرینت،شرح ماوقع دادی... 

ساعت تولدت،چادر به سر،کنارم نماز میخواندی ومن مسرور ازاین همه خوشبختی...

 

دخترک من،دخترک کوچک من،حال شده مادر کوچک علی

همدل  من...

همدم پدر

همراه برادر

ممنونم ازخدا که تورا آفریده است

پسندها (1)

نظرات (6)

هستی مامی
28 مرداد 96 10:03
سلام خاله جونم ببخشیدددددد دیر اومدممممم تولد مبارک عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممم
هستی مامی
28 مرداد 96 10:05
وای چقدر قشنگ نوشتی خوشبحالت که اینقدر دختر گلی داری خوشبحال عفیفه و علی که مامان گلی دارن دعا کن برام دعا
هستی مامی
23 آذر 96 18:07
4 سال و 4 ماه و 4 روزگیت مبارک بانووووو
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
21 دی 96 17:40
سلام خانمی ماشالله خداوند دختر و پسر گلت را در پناه خودش حفظ کنه زیر سایه اقا امام زمان عج الله عاقبت بخیر بشنمحبت خوش به سعادتتون بانو ، حرم میری برای منم دعاکن که بچه هامو خوب تربیت کنمغمگینخوش بحال این نوگلان زیبا با همچنین مادر گلی.
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
21 دی 96 17:41
اگر افتخار میدید من را به عنوان دوست بپذیرید. خوشحال میشم به کلبه خاطرات گلهای بهشتی من سر بزنید.
فروشگاه فايل
22 دی 96 17:47
سلام دوست عزيز شما را به فروشگاه يکتا فايل دعوت مي کنم يک نوع متفاوت از فروشگاه هايي که تا به حال ديده ايد بهترين مرجع خريد هر نوع فايل و با هر موضوعي ( آموزشي , نرم افزار هاي کمياب براي کامپيوتر و موبايل , بانک ايميل و بانک شماره هاي آماده مخصوص تبليغات , پروژه هاي دانشگاهي , تحقيقات و مقالات آماده , سورس کد هاي برنامه نويسي و هزاران فايل ديگر ...) تمامي فايل ها در فروشگاه يکتا فايل براي ورود از لينک زير استفاده کنيد فروشگاهي ايراني براي ايرانيان http://yektafile.ir