عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

پنج ماهگیت مبارک ...

1392/12/24 17:23
نویسنده : مامان عفیفه
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکر پنیر من

زمان اینقدر زود گذشت که نفهمیدم کی پنج ماهه شدی . توی  این ماه باهم دوبار سفر رفتیم  و شما شکرخدا دختر خوبی بودی .

لباسی که خودم واست دوختم اندازه اب شده . همه میگن بهت میاد. ملوس شدی ...

 

ملوس

اینجا هم انگار میخوان عکس پرسنلی ازت بگیرن . حسابی جدی ژست گرفتی ... عاشق این طرز نگاهتم

نازنین من

این هم مدل موی مورد علاقه ی عموجون

مو قشنگ

اینجا هم روسری منو پوشیدی . نگاهت منو کشته ...

زیبا

اینم پیرهن چین چین خوشگلت . اندازه ات شده . تنت کردم رفتیم خونه خاله جون . همه میخواستن بخورنت ...

شیرین

 

عاشق بازی کردن با دست و پاتی . باتعجب نگاهشون میکنی .مثل اینجا ...

پا کوچولو

 

انشاالله همیشه زنده و سلامت باشی گل نازم ...

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی
25 اردیبهشت 93 12:51
سلتام دخترنازی داری ماشالله.ب وب دخترم ادرینا هم سربزن ولینک کن دوستم راستی من هم مشهد زندگی میکنم خوشحال میشم باهم دوست بشیم عفیفه رو ببوس
مامان عفیفه
پاسخ
سلام.ممنون كه به وبلاك عفيفه جون سرزدين.منم خيلي دوست دارم همديكه رو ببينيم.انشالله كه جور بشه