عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

برگه زردآلو

1397/3/23 17:55
نویسنده : مامان عفیفه
314 بازدید
اشتراک گذاری

عفیفه بانوی ما،علاقه زیادی به زرد آلو و محصولاتش داره.

مخصوصا برگه زردآلو

منم امسال که توی حیاط درخت زردآلو داریم،تصمیم گرفتم براش درست کنم آخه زمستون خونه دوستم رفتیم، خیلی از برگه زردآلو استقبال کرد

خلاصه

صبح یه سطل زردآلو چیدم و براش ۷تا شیشه کمپوت زردآلو درست کردم که امیدوارم خوب و خوشمزه شده باشه

کارام تموم شد،رفتم توی حیاط دیدم زردآلوها ریخته توی باغچه وحیاط،دست بکارشدم

یه سطل چیدم و همونجا زیر درخت نشستم قاچ کردم گذاشتم توی سبد.اما بخاطر اینکه حیاط پر مورچه است،آوردم جلوی کولر

گمونم تا ۱۰ روز دیگه طول بکشه

زمستون بشه سیب و به هم براش خشک میکنم که آجیلش تکمیل بشه

شماهم دست بکار بشین

هلو، زردآلو ، آلو ، سیب ،به ،میوه های خوبی برای خشک کردن هستن

موفق باشید

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
23 خرداد 97 18:46
نوش جان.
مامان عفیفه
پاسخ
💜💜💜
مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
2 تیر 97 16:01
نوش جونش
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون شماهم بفرمایید