عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

بانوی پنج ساله من

1397/3/27 1:56
نویسنده : مامان عفیفه
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز قلبم

پاره تنم

جگرگوشه ام

 

بازهم دوم شوال ، و سالگرد بهترین روز عمر من.روزی که نام مقدس مادر را برمن نهادند و  عزیز معصومی را در آغوش من به ودیعه سپردند که شد تمام زندگی من.بانوی کوچکی که امروز چهارمین بهار عمرش را به اتمام میرساند. دخترکی که حالا شده کمک حال مادر، غمخوار پدر ،و مادرکوچک برادر.

از چه برایت بگویم زیبای من

از مادری هایت برای برادر کوچکت

از دلبری هایت برای پدرت

یا از دلسوزی هایت برای من...

نازنینم

امروز دیگر نیاز نداری کسی غذا دردهانت بگذارد

لباست را عوض کند

اتاقت را مرتب کند

یا حتی گوشزد کند که کارهای شخصیت عقب نیفتد

 

شده ای بانوی تمام عیار

شده ای عفیفه بانو،به معنای واقعی

 

دلبرک کوچکم

دانه ی عشقم

حبه انگورم

 دانه سرخ انارم

 

زبانم قاصر است از گفتن زیبایی هایت

انگشتانم عاجز از نوشتن همه آنچه هستی

کاش میشد کمی، فقط کمی زمان را متوقف میکردم تا بتوانم سیر، تماشایت کنم

سیر آغوشت بگیرم

سیر ببوسم و ببویم

 

ولی حیف که اگر تا خود قیامت هم زمان را نگه میداشتند، باز سیر نمیشدم از داشتنت شیرین بانوی من...

 

نفس میزنم در هوایی که نفس میکشی

این هوا را از من نگیر ،نفس من...

دوستت دارم

برایم بمان تاهمیشه...

 

(سلام.ببخشید،میشه هرکس خوند پسندکنه که گل دخترم وارد مسابقه بشه؟)

نظرات (9)

عمه فروغعمه فروغ
27 خرداد 97 13:58
تولد گل بانوی نازنینتون مبارکمحبتکام زندگیتون با وجودش شیرینبوس
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون از دعای قشنگتون
مامان صدرامامان صدرا
27 خرداد 97 15:48
محبت
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون
مامانیمامانی
28 خرداد 97 6:29
بانوی پنج ساله ی زیبا تولدت مبارکمحبت
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون دوست همیشه همراه
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
29 خرداد 97 0:32
تولدت مبارککککک عزیزمممم🎇
انشاءالله 12000 ساله بشی🎆
حالا باید جشن بگیریم🎊
تولد تولد تولدت مبارک🎉
مبارک مبارک تولدت مبارککککک🎁
هورااااا🎈
باید شمعا رو فوت کنهههه🎂
🎇1     2      3
هوراااا🎊
حالا دیگه وارد 6 سالگی شدی🎀
مبارکت باشههه🎉
🎇🎉🎊🎆
🎇🎉🎊
🎇🎉
🎇
اینم کادوی من به تو نازنین💝
فرشته ی روی زمین🎀
  http://media.4rgos.it/i/Argos/7198915_R_Z001A?$Web$&$DefaultPDP570$
مامان عفیفه
پاسخ
سلام
ممنونم عزیزم
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
29 خرداد 97 13:01
سلام به ما هم سربزنید
مامان عفیفه
پاسخ
سلام
چشم
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
31 خرداد 97 8:32
سلام چه متن قشنگی خدا حفظشون کنه...محبت به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم...گل
مامان عفیفه
پاسخ
سلام
ممنون
دل نوشته ای مادرانه است
چشم حتما
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
31 خرداد 97 8:32
تولدت مبارک خانم کوچولوجشن
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون خاله
شادی زندگیشادی زندگی
31 خرداد 97 13:16
تولدت مبارک عفیفه بانوجشنگل
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم