عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

بعد زیارت

1397/4/3 1:23
نویسنده : مامان عفیفه
279 بازدید
اشتراک گذاری

خانوم گلی من،مجدد سلام

بعد زیارت امام زاده رفتیم آبشار کاخک شام خوردیم

جای همگی خالی

بعدش شما و داداشی رفتین قایق سواری.

الهی دورت بگردم که اینقدر دست فرمونت خوبه

توی راه که برمیگشتیم گفتم خوش گذشت قایق سواری؟گفتی آره فقط دستام درد گرفته بود

الهی دردت بجونم

اینم یادم رفت بگم که قبلش با داداش رفتین توی پارک ،من از دور مراقب بودم

داداش نشست روی ماشین بازی ، شما رفتی بالای سرسره

در همین حین علی بلند شد رفت روی سرسره

اومدی پایین دیدی نیست.

اینقدر هول شدی که از راه دور معلوم بود.

دور زدی و دنبالش گشتی تا بالای سرسره پیداش کردی دویدی رفتی سمتش

وقتی گفتم ترسیدی؟گفتی آره با خودم گفتم خدایا کجاست که صداش میاد خودش نیست

الهی بگردمت که اینقدر مسوولیت پذیری

برام دعا کن معصومِ کوچک من

پسندها (6)

نظرات (2)

مامانمامان
3 تیر 97 8:37
شاد باشیددددددددددددددد
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم
مامانیمامانی
3 تیر 97 13:11
عزیزمممم چه مسئولیت پذیرمحبت
مامان عفیفه
پاسخ
فدایی داره دخملم