عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

ثبت نام پیش دبستانی

1397/4/4 12:08
نویسنده : مامان عفیفه
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل من

امروز ، چهارم تیر 97، شما رو پیش دبستانی ثبت نام کردم

واقعا باورم نمیشه اینقدر زود پنج ساله شدی

اینکه چندماه دیگه باید مانتو تنت کنم بفرستمت به یه محیط دیگه.

ازاینکه پیش یک نفرستادمت خیلی خوشحالم.

یکسال بیشتر کنارم بودی گل من

امیدوارم منو داداش بتونیم با نبودنت توی خونه کنار بیایم.

ان شاء الله موفقیت های بزرگترت رو ببینم

خیلی دوستت دارم

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
4 تیر 97 12:11
بله تا چشم به هم بزنی بچه ها بزرگ می شن.
مامان عفیفه
پاسخ
آره واقعا
و این واقعیت بنظرم خیلی تلخه
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
4 تیر 97 13:26
انشاالله در تمام مراحل زندگی موفق باشید...محبت
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
شادی زندگیشادی زندگی
4 تیر 97 15:58
ایشالله پله های موفقیت یکی پس از دیگری طی بشهگل
مامان عفیفه
پاسخ
ان شاء الله
مامانیمامانی
4 تیر 97 17:48
بچه ها زودتر از اینکه ما فکر کنیم بزرگ میشن.
ساره ی منم امسال ۵ساله میشه و باید برای پیش دبستانی ثبت نامش کنم.آرام
مامان عفیفه
پاسخ
خیلی حیفم میاد که نصف روز از حضور فرشته نازنینی بنام دختر محرومم
مامان صدرامامان صدرا
5 تیر 97 1:15
انشالله که موفق باشه گل دخترتون واقعا هم ناراحت کننده اس وهم شیرینه چون ما هستیم که با شاد بودن بچه هامون شاد میشیم❤
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون
واقعا دور شدن از بچه ها سخته برای مادرا