عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

کاردستی

1397/4/7 16:56
نویسنده : مامان عفیفه
297 بازدید
اشتراک گذاری

کاردستی خمیری دختر هنرمند من

یه خواهر و برادر خمیری درست کرده فداش بشم

برای منم انگشتر درست کرده بود که یادم رفت عکس بگیرم تبدیل به یه چیز دیگه شد

پسندها (5)

نظرات (3)

یه مامانیه مامان
7 تیر 97 17:42
آفرین خمیر بازی برای بچه ها خیلی خوبهتشویق
مامان عفیفه
پاسخ
البته من گِل بازی رو ترجیح میدم. گِل رس بهتر و سالم تر از خمیربازیه اما گاهی برای تنوع خوبه
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
8 تیر 97 2:08
خمیر بازی خیلییی خوب و سرگرم کنندس
ما هم بعضی وقتا بازی میکنیم
چ چیزای باحالی درست کردینخندونک
مامان عفیفه
پاسخ
دخملی ساخته من فقط تماشا کردم
آره واقعا عالیه

8 تیر 97 22:16
آفرین
خمیربازی خلاقیت بچه ها رو بیش تر می کنه.
کاردستیش هم خیلی خوب شده
عااااالیه.
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم
منم کار نداشته باشم همراهیشون میکنم مخصوصا توی خاک بازی