عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

تولد پنج سالگی

1397/5/22 17:19
نویسنده : مامان عفیفه
1,486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک نازم

بانوی پنج ساله من

تولدت،با چند روز تاخیر، مبارک

تولدت روز جمعه بود.منم تصمیم داشتم شنبه مهمونی بگیرم، که بخاطر حضور گرم عزیز جونی، آقاجون، دایی رضا و خانواده، تولد خودمونی و کوچیک گرفتیم برات.

بهت نگفتم تولدته. صبح کیک برات درست کردم . عصر توی حیاط داشتی با بچه ها بازی میکردی ،تزیین کردم و میز چیدم، صدات کردم گفتم بیا لباستو عوض کن.

باکراهت گفتی آخه چرا؟

گفتم تولدته

از خوشحالی چشات برق زد و اشک توی چشات جمع شد از خوشحالی

خلاصه

یه تولد ساده، اما خیلی خوش گذشت

و اما عکس ها....

عفیفه بانوی پنج ساله من

.کیک مامان پز

خواهر و برادر مهربون

از راست به چپ:،

داداش علی، عفیفه بانو، علی ، سلمان پسرای دایی

فدای خنده هاتون

اینم تبریک نی نی وبلاگ

عاقبت بخیر شی نازنینم

پسندها (8)

نظرات (5)

مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
22 مرداد 97 20:13
تولدت مبارک گل خوشگل و خندان...
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم
مامان صدرامامان صدرا
23 مرداد 97 9:18
تولدت مبارک دختر زیبا جشن
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم خاله
شادی زندگیشادی زندگی
23 مرداد 97 19:22
مبارک باشه تولد بانوی شهید پرورتون گلجشن
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم
ان شاءالله که شهید پرور باشه
عمه فروغعمه فروغ
26 مرداد 97 15:37
تولدت مبارک گل دختر نازنینمحبت
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون خاله جون
هستی مامیهستی مامی
27 مرداد 97 17:05
سلام سلام
تولدت مبارک خانوووووومی
محبتگل
مامان عفیفه
پاسخ
سلام خاله
ممنونم