عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

مامان مریض

1397/7/1 8:10
نویسنده : مامان عفیفه
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

مدتیه نتونستم برات بنویسم.دلیلش هم ناخوش احوال بودن خودم بود.

این یکماهه اتفاقاتی افتاد که چندان خوشایند نبود و امیدوارم بزرگ شدی چیزی ازشون توی خاطرت نباشه.

این مدت که من مریض بودم خیلی سخت بود مخصوصا برای یه دونه دخترم.همش میومدی دورم میچرخیدی میگفتی مامان ظرفارو شستم.اتاقمو جمع کردم. جارو کنم؟

الهی فدات بشم مامان کوچولو شده بودی.

ان شاءالله هیچوقت، هیچ مادری مریض نشه که بچه هاش آب میشن.

اما بازم شکر خدا که شما و داداشی سالم بودین این مدت

پسندها (3)

نظرات (2)

مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
3 مهر 97 17:44
خدا بد نده. انشالله همیشه سالم و سلامت باشید و سایتون بالای سر بچه های گلتون باشه...
مامان عفیفه
پاسخ
سلام.ممنون. از دعاتون
خدا که بد نمیده عزیزم ما بد میکنیم چوبشو میخوریم
شادی زندگیشادی زندگی
5 مهر 97 9:40
تنت به ناز طبیبان نیازمندمبادگل
مامان عفیفه
پاسخ
وجود نازکت آزرده گزند مباد...