عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

پنج ستاره

1397/8/26 21:41
نویسنده : مامان عفیفه
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک نازم.

چند روز قبل مدیرت بهم گفتن که پنج ستاره شدی و فرشته مهربون قراره واست جایزه بیاره.

منم کلی ذوق کردم که با وجود بیست روز غیبت، تونستی از بقیه جلو بیفتی و دومین پنج ستاره کلاس بشی.

بخاطر علاقه زیادی که به چتر داری، قرار شد جایزه ات چتر باشه.

منم دیدم امروز شنبه عید امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هست، گفتم شنبه ان شاءالله.

خلاصه امروز با داداش اومدیم مهد و داداشی با ذوق و شوق، هدیه ات رو آورد بهت داد.

وقتی باز کردی، از شوق چشات برق میزد فدای اون چشات بشم.

خداروشکر خیلی پیش دبستانی رو دوست داری، مربیتم خیلی خیلی ازت راضین.

با مربیت صحبت کردم، قرار شد مخصوص باهات قرآن کار کنن که ان شاءالله بتونی سوره های بیشتری حفظ کنی.

خدا بهمون کمک کنه موفق باشیم.

اینم فراموش کردم بگم که پنج شنبه وجمعه، مهمون داشتیم .

خانواده عموهای باباجون.

ان شاءالله عکس هم برات میذارم فعلا نتم ضعیفه.

دوستت دارم همیشه

پسندها (4)

نظرات (2)

شادی زندگیشادی زندگی
27 آبان 97 10:22
الله خير الحافظا وهو ارحم الراحمينگل
مامان عفیفه
پاسخ
لا حول ولا قوت الا بالله...
ممنون از حضور گرمتون
هستی مامیهستی مامی
29 دی 97 17:11
افرین دختر باهوش خاله😄😍
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون خاله جون