عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

جدیدترین اثر هنری

1397/10/30 18:43
نویسنده : مامان عفیفه
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

این نقاشی رو کاملا ذهنی کشیدی و رنگ آمیزی کردی. الهی فدات بشم که اینقدر خلاقی

همیشه موفق باشی نقاش کوچولوی من

اینم تکلیفی که برای من توی مهدکودک بازی برای من که مثلا شاگردت بودم نوشتی. اسمم رو هم گذاشتی زینب، اسم داداش رو هم گذاشتی حسین

مثل من، علاقه مند به معلم بازی و معلم بدونی. واقعا بچگی های خودم رو در شما میبینم.

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامانمامان
8 بهمن 97 8:54
موفق باشی استاد کوچولو
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون خاله
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
10 بهمن 97 0:57
آفرررین👏👏👏
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون خاله🌹
❤️Maman juni❤️Maman juni
17 بهمن 97 10:31
😍
مامان عفیفه
پاسخ
🌸