عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

لباس عید مامان دوز

1398/1/3 22:36
نویسنده : مامان عفیفه
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم

امسال، لباس عیدت رو خودم دوختم.خیلی خوشت اومده

البته برای داداشی هم همین رنگ دوختم، اما بخاطر اینکه نمیذاره اندازه هاشو بگیرم و پرو هم نمیکنه، براش بزرگ در اومده که گذاشتم برای وقتی اندازه اش بشه.

البته یه مانتو شلوار هم توی برنامه دوختن دارم برات که ان شاءالله سر فرصت میدوزمش برات گل من.

بی نهایت دوستت دارم هدیه قشنگ خدا

پسندها (6)

نظرات (5)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 فروردین 98 1:38
به به مبارکش باشه چه مامان هنرمندی💗
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم
هنرمند که نیستم، علاقه مندم به خیاطی
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 فروردین 98 5:53
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است، آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. در سال نو، 365 روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم.
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون از دعاهای قشنگتون
ان شاءالله شماهم سال قشنگی داشته باشین
مامانیمامانی
5 فروردین 98 19:13
خیلی لباسش خوشگل شده مبارکش باشه😊
سال نوتون هم مبارک
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم قابل نداره
سال نو شماهم مبارک
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
8 فروردین 98 11:59
سلام عیدتون مبارک خیلی لباسش خوشگل شده خدا حفظش کنه
مامان عفیفه
پاسخ
سلام.عید شماهم مبارک
ممنونم
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
8 فروردین 98 15:59
به به مامان با سلیقه خیلی هم قشنگ شده
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون دوست من