عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

اولین افطاری دوستانه

1398/2/19 18:20
نویسنده : مامان عفیفه
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زیبای من.

روز دوم ماه مبارک، دوستای کلاس قرآنت، افطاری خونه ما دعوت بودن.

یه جمع صمیمانه و بی ریا.

بازی و خوش گذرونی، در کنارش آشنایی با ماه مبارک .

اینم سفره ساده افطاری و بی ریای شما گلای قرآنی من

همگیتونو خیلی دوست دارم

پسندها (8)

نظرات (6)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 اردیبهشت 98 22:04
دوستیتون پایدار.
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم،ان شاءالله
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 اردیبهشت 98 2:25
ای جانم چه فرشته هایی 
افطار بعدیتون دختر کوچولو منم دعا کنین ❤️
مامان عفیفه
پاسخ
چشم، ان شاءالله گل دخترتون موفق باشه
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 اردیبهشت 98 15:19
چ کار قشنگی
چ مهمونی ساده و بی ریایی

قبول باشه گل دخترای دوست داشتنی😘
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم
قشنگیش تو همین سادگیشه
 
شادی زندگیشادی زندگی
22 اردیبهشت 98 7:49
طاعات قبول باشه
ممنون میشم پیج منو هم با لایک وکامنت مستفیض کنین 😉
مامان عفیفه
پاسخ
قبول حق دوست من
چشم، حتما
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
27 اردیبهشت 98 0:10
نوش جونتون
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم
fatemeh
27 اردیبهشت 98 19:12
سلام مامان مهربون.
به به خیلی خوبه که هم پای دل دخترتون میاین.یه زندگی ساده و پر از عشق و صفا.با عنایت مادر سادات رشد و بالندگی بچه هاتو ببینی
مامان عفیفه
پاسخ
سلام.ممنونم
میخوام قبل ازاینکه دخترم منو در معرض انتخاب پذیرش دوستانش قرار بده، من اونو در معرض انتخاب خودم درباب دوست یابی قرار بدم