عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

6 سالگیت مبارک بانوی کوچک من

1398/5/19 8:49
نویسنده : مامان عفیفه
374 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

زیباروی من

امروز، شش سال از بهار عمرت را پشت سر میگذاری.

نازنینم

دنیا را با همه تلخ و شیرینش دیده ای.

نه تلخش ماندگار است و نه شیرینش.

پس توکل و صبر را فراموش نکن.

مهربانم.

چه زود قد کشیدی و بزرگ شدی.

هنوز از کودکی هایت سیراب نشده ام.

و حالا که به تو مینگرم، شده ای کمک حال مادر

پرستار و غمخوار برادر.

و پشتیبان پدر.

تو چقدر زود مرزهای کودکی را پشت سر گذاشتی زیبای من.

تو را که نگاه میکنم، انگار خودم را میبینم در سالهای گذشته.

فدایت شوم.

تو بهترین هدیه الهی برای من بودی و هستی.

اگر نبودی، من اینقدر خوشبخت نبودم

تو آمدی، تا یار و غمخوار ما باشی.

آمدی، تا تنها نباشیم.

آمدی ، تا مادرت، وقتی سیل میهمان در خانه است، دست تنها نماند.

عزیز قلبم

ممنونم از بودنت

بمان ، برای همیشه ، برای من...

نمیدانم چگونه خدا را شکر کنم بخاطر بودنت. زبانم را توان شکر چنین نعمت بزرگی نیست.

همیشه از خدا میخواهم، روزی برسد که من در خانه دو بانوی کوچک داشته باشم. یکی دیگر، شبیه تو، بانوی زیبا روی من...

تو را چون جان شیرین، دوست دارم...

شیرین زبانم...

تولدت مبارک جانان من

پسندها (8)

نظرات (8)

بابای ریحانه و حلمابابای ریحانه و حلما
19 مرداد 98 9:20
تولدت مبارک گلم
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم
سر فرشته کوچولوتون سلامت ان شاءالله
بابای ریحانه و حلمابابای ریحانه و حلما
19 مرداد 98 12:35
من با اجازه تون بخشی از متن رو کپی می کنم
مامان عفیفه
پاسخ
بله متوجه شدم
البته ذکر منبع کنین خیلی بهتره
نرگسنرگس
19 مرداد 98 14:08
عزیز دلم 6 سالگی مبارک . چقدر مامانت با احساس نوشته.
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان منه دیگه
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
19 مرداد 98 17:24
تولدت مبارک عزیزم💝
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم دوست من
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 مرداد 98 3:02
تولدت مبارک گل دختری 💗💞🎊🎉🎁🎁🎉🎊🎁🎀🛍
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون دوست عزیزم
دخترتون خیلی ناز و خواستنیه، خدا حفظش کنه
مامان صدرامامان صدرا
20 مرداد 98 8:11
تولدت مبارک عزیزم💖💖💖
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم مامان صدرا جون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 مرداد 98 18:05
تولدت مبارک عزیزخاله😘
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون

22 مرداد 98 12:36
تولدت با تاخیر مبارک باشه عزیزم
🎀🎁🎂🎈🎆🎉
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم دوست خوبم