عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

یک زیارت، یک خبر شگفت انگیز

1398/6/9 10:53
نویسنده : مامان عفیفه
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم.

خیلی اتفاقی و ناگهانی، با دوستمون دو روزه رفتیم مشهد، که من سونو انجام بدم.

حاصل این سفر شد یه خبر خوش و یه زیارت دلچسب .

اینم عزیزای دلم توی حرم.

اما خبر خوب اینکهههههه

داری صاحب یه خواهر جون میشی که خیلی خیلی هم خوشحالی.هم شما و هم داداشی

امیدوارم از داشتن خواهر ، لذت ببری و روزای باهم بودنتون،همیشه شیرین باشه

پسندها (8)

نظرات (5)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
9 شهریور 98 11:10
مبااااارک باشه عزیزم
انشالله قدمش پرخیر و برکت باشه واستون😘
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون گلم
دعا کنین بسلامتی بدنیا بیاد

9 شهریور 98 11:52
امیدوارم تو شهرمون بهتون خوش گذشته باشه
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون. مشهد،شهر بهشته
من خودم اصالتا مشهدی ام. مشهد بزرگ شدم. چندسالیه که کوچ کردم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
9 شهریور 98 16:27
زیارت قبول
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون مامان بزرگ عزیز
نرگسنرگس
9 شهریور 98 22:57
به سلامتی انشالله ... مبارک باشه .
زیارت تون هم قبول . خوش به حالتون که هر وقت دوست دارید میرید زیارت آقا...😍
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم
قبول حق. آقا باید بطلبه
تاکه از جانب معشوق نباشد کششی
کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد
مامانیمامانی
12 شهریور 98 9:42
مبارک باشه عزیزم
مواظب خودتون باشید که یه خواهر جون ناز و سالم برای عفیفه جون بیارید😊 
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون دوست گلم
چشم، حتما. اگر بچه ها بذارن استراحت کنم همه چی روبراهه😊