عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

سلام بر محرم...

1398/6/10 11:48
نویسنده : مامان عفیفه
1,157 بازدید
اشتراک گذاری

باز هلال محرم

سر زد و غم عالم

زنده شد در دلم

وااااای دلم....

باز شنیده صدای

ناله های عزای

شاه بی سر دلم

وااااای دلم...

وای دلم ، بی سرو سامونه

ماتمت، درد بی درمونه

ارباب خوبم، ماه عزاتو عشقه...

ارباب خوبم ، سینه زنا تو عشقه...

ارباب خوبم ، پیرهن سیاتو عشقه...

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
10 شهریور 98 15:27
🌷🌷🌷
مامان عفیفه
پاسخ
🌹
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
11 شهریور 98 9:43
عزاداریاتون قبول درگاه حق🌹
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم. از شماهم قبول باشه
مامان پریمامان پری
11 شهریور 98 12:42
التماس دعا💐
مامان عفیفه
پاسخ
حاجت روا ان شاءالله
مامانیمامانی
12 شهریور 98 9:41
التماس دعای فراوان
مامان عفیفه
پاسخ
همچنین