عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

میلاد امام علی علیه السلام

1393/2/23 16:52
نویسنده : مامان عفیفه
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر دل من

امروز میلاد امیر المؤمنین علیه السلام و روز پدره .عیدت مبارک میوه دلم

اما باباجون پیش ما نیستن غمگین اما همین که سلامتن خدا رو شکر میکنم .

از همین جا روز پدر رو از طرف شما به بابایی تبریک میگم

بابا جون روزتون مبارک

دستای گرمتونو میبوسم

انشاالله باباجون زودتر برگردن

دوست دارم امید دلم ...

نمیدونم چراامروز صبح بی دلیل بهانه میگرفتی . منم حسابی دلم گرفته بود .هر کار میکردم آروم نمیشدی نفس من . بغلت گرفتم . توی خونه راه میبردمت و واست لالایی میخوندم . اما بازم آروم نمیشدی . منم ناخودآگاه گریه ام گرفت . اشک میریختم و باهات صحبت میکردم .بهت میگفتم : گل من . منم دلم گرفته . منم دلم واسه بابایی تنگ شده . اما یه خورده درکم کن شیرین زبون مادر . یه خورده آروم باش تا دل من آروم شه و یه چیزایی که همش یادم نیست. یهو آروم شدی . انگار فهمیده بودی چی بهت گفتم . بعد هم شیر خوردی و خوابیدی

انشاالله عصر با هم میریم حرم سبک میشیم

خییییییییییییییلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)