عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

مهمان

1393/2/27 22:22
نویسنده : مامان عفیفه
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگل من

چند روزه از تهران واسه پدر جون مهمون اومده . یه شب باهم رفتیم حرم . شما هم یه دختر خوب و آروم بودی . یه پسر کوچولو دارن اسمش محمد رضاست . اصلا باهم نمیسازین .یعنی محمد رضا تا میبینه شما به طرفش میری فرار میکنه . آخه دوست نداره چشاشو در بیاری !!!! واسه همین مجبور شدم تک تک ازتون عکس بگیرم

اینم محمد رضا و باباجونش

اینم شما و پدر جون

شبش دوستشون هم اومدن . اونا یه پسر ده ساله دارن که اسمش مانی جونه. عوضش شما حسابی باهاش رفیقی و از بغلش پایین نمیای

اگر از این به بعد مطالبت عکس نداشت تقصیر من نیست  . آخه اینقدر بلا شدی که نمیذاری ازت عکس بگیرم . مثل این عکس !!!

دیروز بردمت کنترل . گفت کم رشد کردی . آخه این ماه دائم سرما خورده بودی شیرین زبونم. ضمن اینکه کم میخوابی و دائم در حال جنب و جوشی . دندوناتم خیلی اذیتت میکنه گل مادر . خدا کنه زودتر در بیاد و راحت بشیم . باید خیلی بیشتر از قبل بهت برسم که تا دوهفته دیگه کمبود وزنت جبران شه قربونت بشم .

الهی همیشه سالم باشی فدات شم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان گلی
27 اردیبهشت 93 15:22
سلام زیارت قبول ممنون از اینک به وبلاگ دخترم سر زدی.خدا دخترت و براتون حفظ کن ماشاا.. باشه.عزیزم ماهی چون سرده گرمی و زردی بچه رو ازش میکشه من فقط گذاشتم تو دستاش چون زردیش زیاد بود همش خواب بود و دستاش مشت برای همین خودش ماهی رو گرفت.البته اینم بگم من شنیدم بعضی از ماهی ها حساسیت میارن خدا رو شکر دختر من که بهشون حساسیت نداشت
مامان عفیفه
پاسخ
سلام .ممنون ازجوابتون عزیزم انشاالله همیشه دختر گلتون سالم باشه