عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

رفتن بابایی

1393/3/29 0:27
نویسنده : مامان عفیفه
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبر کوچولو

امروز 28 خرداد بازم بابایی رفتن و ما تنها موندیم گریهگریه

باید تند تند اسبابا رو جمع کنم . چیزی تا ماه مبارک نمونده . انشاالله این دفعه بابایی خونه رو روبراه میکنن واسه ماه مبارک اسباب میبریم .

امروز صبح رفتیم خرید . این سبد رو هم واسه لباسا خریدم که شد اسباب بازی شما بانمک من

کلی ذوق کردی . باهات دکی بازی میکردم . شماهم غش خنده میشدی

انشاالله همیشه بخندی ...

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

هستی مامی
29 خرداد 93 11:16
سلام گلم خوشحالم که نظر گذاشتی ممنونم خودم همون اسم به دلمه ولی دو تا مامان میگن زهرا نمیخوام دلشون رو بشکنم از طرفی اگه این اسم رو قبول نکنم میگن شب شیش اسم لای قرآن بزاریم و یه اسم برداریم و من از این کار اصلا خوشم نمیاد ترجیح میدم همون اسمی که روش توافق دارن رو بزارم
مامان عفیفه
پاسخ
سلام عزیزم . میتونی خیلی محترمانه قانعشون کنی . منم سر اسم بچه ام همه مخالف بودن . اما چون خودمون دوست داشتیم گذاشتیم . الان همه میگن چه اسم قشنگی
هستی مامی
29 خرداد 93 11:22
آقای شما هم مثل آقای من میره و تنهات میزاره؟
مامان عفیفه
پاسخ
سلام . انشاالله این آخرین باره و دفعه بعد باهم میریم . یعن اسباب کشی میکنیم
هستی مامی
2 تیر 93 10:49
اسباب کشی؟ توی خود مشهد یا خارج از مشهد؟
مامان عفیفه
پاسخ
داریم میریم یه شهر نزدیک بم