عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

کد بانوی خونه

1399/5/17 0:21
نویسنده : مامان عفیفه
903 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خانم کوچولوی خونه.

فدات بشم که همه از خانومیت تعریف میکنن .

خیلی کمک حال من توی خونه هستی و خوابوندن خواهرجون رو خیلی خوب یاد گرفتی.

بسیار مهربون و خوش اخلاقی و البته گاهی با داداشی یه دعوای لفظی میکنین .

از این روزا بگم ، داریم با هم درس کار میکنیم .

روزای زوج ،دو سه تا از دوستات میان ، تو حیاط باهم قرآن و املا و ریاضی کار میکنیم. خداروشکر با علاقه و پشتکار پیش میریم .

دیروز هم که مصادف با میلاد امام هادی علیه السلام بود ، یه کیک پختم براتون و جشن میلادو غدیر رو پیشاپیش گرفتیم .

یه هدیه کوچیک هم براتون تدارک دیدیم که همگی تون خوشحال و راضی بودین.

و اما بریم سراغ عکس

به دلایلی مجبور شدیم موهای قشنگت رو کوتاه کنیم.اولش راضی نمیشدی ، اما بعد که کوتاه کردیم ، خوشحال و راضی بودی.

هرکی میبینه میگه خیلی تغییر کردی و بهت میاد .

این اولین تجربه مو کوتاه کردنت بود.

یه تعدادعکس از خیلی قدیما توی گوشیم هست که برات میذارم.

بیشتر کاردستی هات

نقاشیتم خیلی عالی شده و از روی طرح ، خیلی خوب میکشی .

این ها رو با دستت کشیدی.

اینم از روی قاب روی دیوار.

یک شب که من حالم خوب نبود و شام رو به عهده شما گذاشتم ، اینا رو درست کردی.

یه روز صبح هم با صدای گریه شریفه بیدار شدم دیدم کنارم نیست .پاشدم دیدم شما بیدار شدی و بردیش توی هالی و البته بااین صحنه مواجه شدم ...

سفره صبحانه ، چیده شده و آماده . فدای اون دستای کوچیکت بشم.

یه روز هم که خیلی کارداشتم و شریفه نمیذاشت کارامو انجام بدم ، صندلی گذاشتن تمااااام ظرفای ناهار رو شستی .

خیلی دوست دارم نازنینم

نمیتونم حدشو بگم چون بی نهایته.

این سلفی رو هم خودت گرفتی.

اینم هنرای ویرایش عکست.

امیدوارم عاقبت بخیر بشی بانو کوچولوی خونه ما

پسندها (4)

نظرات (4)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 مرداد 99 14:27
ماشاءالله چه دختر مهربونی دارین
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون عزیزم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
17 مرداد 99 16:22
خدا حفظش کنه 
ماشالله 

موهای کوتاه هم خیلی بهش میاد مبارک باشه😘
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون دوست عزیزم

آره بهش میاد، ولی هنوزم حسرت میخورم که دیگه موهاش نیست ببافم و ....

17 مرداد 99 23:53
ماشاالله هزار ماشاالله
خدا نگهدار عفیفه جان باشه انشالله
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون دوست خوبم
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
17 فروردین 00 13:53
عالیه. ولی من اگر جای شما بودم به هیچ قیمتی موهای عفیفه خانوم رو کوتاه نمیکردم. دختر همه دخترانگیش به موهاشه که باید بلند باشه. 
مامان عفیفه
پاسخ
دیگه بلند شد . واقعا مجبور بودم . برای خودمم خیلی سخت بود