عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

خانوم کوچولو

1396/11/19 16:00
نویسنده : مامان عفیفه
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم کوچولوی خونه.بانوی قد کشیده من

دختر۴،۵ ساله من،کلی براخودت خانوم شده.کارای شخصی تو خودت انجام میدی.تازدن لباسات،مرتب کردن اتاقت،پوشیدن لباس،حتی توی کارای خونه مثل جمع کردن سفره و شستن ظرفها هم گاهی کمک میکنی.

نقاشی کردنت خیلی عالی شده.گاهی من باورم نمیشه خودت کشیده باشی.تازگیها هم رفتی تو فاز مشق نوشتن.بس که کتاب و دفتر دست من میبنی،همش میخوای بنویسی.هرجا کلمه جدیدمیبینی، از روش مینویسی.بیشتر حروف الفبا رو.میشناسی و کلمات ساده رو.میتونی بخونی.بعضی کلمات رو هم میتونی بنویسی.تازگی هم یاد گرفتی با گوشی من تایپ کنی و.کلماتی مثل مامان،بابا،داداش،علی،عفیفه،مادر،مار،آب،و کلی چیزای دیگه رو بنویسی وراحت بخونی 

توی تلویزیون،سردر مغازه،کتاب و خلاصه همه جا دنبال کلمات و حروف آشنا میگردی و سریع اوناها رو.میخونی

اما رابطه ات با داداشی:

میتونم بگم عالی تر از عالی.خیلی همو دوست دارین و شما خیلی هوای داداش رو داری.هرچی بخواد بهش میدی،هرچندگاهی هم صدای قیل و قالتون به عرش میرسه،اما در کل خیلی راضی ام ازاینکه اختلاف سنی تون کمه

دوست دارم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
19 بهمن 96 19:27
محبت