عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

کدبانوی برنده

1394/4/4 4:38
نویسنده : مامان عفیفه
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کدبانوی خونه

حدود یکماه قبل اطلاعیه مسابقه عکاسی حس زندگی با موضوع پاتو کفش بزرگترا رو توی گروه ببیسفونمون دیدم.موضوعش برام جالب بود.واسه همین یه عکس موقع ظرف شستن ازت گرفتم و توی مسابقه شرکت کردیم.این عکست

چندروز قبل دیدم خبری از نتایج نیست

امروز سرسفره سحری منتظر بودم بابایی بیان.یه لحظه به ذهنم رسید تا بابایی دست وصورت بشورن وبیان سر سفره وقت دارم یه سر به سایت بزنم.سریع گوشیمو برداشتم و وارد سایت شدم.پروفایلمو که باز کردم پیامای تبریک 

دوستان رودیدم.ولی چون توی آشپزخونه نت ضعیف بود نتونستم نتایج روببینم

بعداز سحری توی هال خبر روباز کردم

بلههههههه

بانوی من اول شده بود

مباااااارکههههه دخترم

ان شاءالله که توی مسابقات زندگیت جزء

والسابقون السابقون . اولئک المقربون

باشی فرشته من

اینم لینک خبرش 

http://www.banoo.ir/forum/post/5333

دوست دارم

پسندها (2)

نظرات (9)

مامانی غزل جون
4 تیر 94 8:34
سلام عزیزم خدا نی نی کوچول رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان عفیفه
پاسخ
سلام .چشم
همراه رایانه
4 تیر 94 10:00
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مسئول سایت نی نی عکس
4 تیر 94 11:32
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
ارمغان بهشت
4 تیر 94 22:22
سلاااااااااااااممممم واااای عزیزمممممممممم حقشم بود اول شه خیلی ماشاالله با نمکهههه راستی جواب سوالتو توی نظر بعدی میدم
مامان عفیفه
پاسخ
سلام خاله جونی ممنون ان شاءالله سال دیگه نی نی شما
ارمغان بهشت
4 تیر 94 22:22
دوسی گُلو شرح حال خودمه و البته در مورد یه خانمی که الان مادر هست و قسمتی از قصه زندگیشو خوندم هم نوشتم ؛ با لحظه لحظه و خط به خطش گریه کردم. آخرشم اون مادر شد و منم پناه بردم به خدا که هر چی بشه اون خواسته بیشتر توضیح بدم ؟
مامان عفیفه
پاسخ
خیلی برام جالب شد بنظرم یه وب دیگه درست کن قصه رو کامل بنویس
مامان زهرا
5 تیر 94 4:57
چه عکس قشنگی تبریک میگم عزیزم منم تو گروه بیسفونتون عضوکن
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون عزیزم شماهم شرکت کنین توی مسابقه چشم آبجی حتما
هستی مامی
8 تیر 94 10:30
تبریک میگم گل بانوی کوچک
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون خاله جون
هستی مامی
8 تیر 94 10:36
منم بیسفون نصب کردم ولی فعاالش نکردم میگم چجوریه؟مثل واتساپو... خوبه؟
مامان عفیفه
پاسخ
خوبه آره ولی بایدحمایت کنیم ازکالای داخلی که بهتربشه
مامان فدیا
8 تیر 94 12:22
عزیزم مبارکه واقعا هم عکسش خیلی قشنگه و باید اول میشد چ مسابقه جالبی چه طوری میشه رفت؟
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون خاله جون باید توی سایت بانو عضوبشین تا بتونین مطلب بذارین وتوی مسابقات ماهانه شرکت کنین Www.banoo.ir