عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

خانوم شده دخترم

1397/4/6 13:09
نویسنده : مامان عفیفه
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین دخترم. الهی فدات بشم که خانوم شدی

مطلب قبلی رو خودت نوشتی.

اما بعد

امروز میخواستم حمومتون کنم .

طبق معمول همیشه ، زودتر باداداش رفتین توی حموم آب بازی .

یکدفعه گفتی مامان بیاین داداش جیش کرد.

منم اومدم دیدم علی روی موکت توی رختکن جیش کرده.

خلاصه ، سریع شستمتون اومدین بیرون.

منم مشغول شستن حموم و موکت شدم.

علی گرسنه بود میگفت غذا.منم گفتم بهش غذا بدین دخترم.

وقتی کارم تموم شد اومدم دیدم مرتب رو فرشی پهن کردی،سفره هم پهن کردی و برای داداشی غذا آوردی.

الهی دورت بگردم.

خیلی خوشحالم که مستقل و مرتب هستی.ان شاء الله تا آخر همینطوری بمونی.

الانم میگم بیا ازت عکس بگیرم، میگی من میچرخم در حال چرخیدن ازم عکس بگیرین.

منم این عکسا رو گرفتم ازت.

الهی بگردم این موهای نازت رو

تا بعد

خدا پشت و پناهت

پسندها (5)

نظرات (3)

شادی زندگیشادی زندگی
6 تیر 97 13:44
من شمارو دنبال میکنم ممنون میشم شمام منو دنبال کنین گل ماشالله چه دخملی
مامان عفیفه
پاسخ
چشم
دنبال شدید
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
6 تیر 97 14:39
ماشالله به گل دخترت... خدا حفظشون کنه..محبت
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون عزیزم
sarasara
6 تیر 97 16:38
چقدر موهای نازی داره
مامان عفیفه
پاسخ
دیوونه همین موهاشم