عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

شش ماهگیت مبارک ...

1393/2/9 17:27
نویسنده : مامان عفیفه
358 بازدید
اشتراک گذاری

بازم یک ماه دیگه گذشت و شش ماهت تموم شد . این ماه بازم رفتیم سفر . چند تا از عکسای بامزه ات رو واسه یادگاری برات میذارم .

 

بی نهایت به کامپیوتر و این جور چیزا علاقه داری . اینجا هم خانم مهندس شدی ...

 

خانم مهندس

 

فدای این خنده قشنگت ...

 

لب خندون

 

اینم کلاهی که خاله جون واست بافته . دیگه واست کوچیک شده

 

کلاه خاله

 

اینجا هم داری با فیل کوچولوت بازی میکنی .

 

نازی

 

اینجا هم حسابی خوابت میاد . شب خوش گل من ...

 

لالا

 

میبوسمت هستی خانوم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دوست
4 اردیبهشت 93 20:20
سلام وبلاگتون قشنگه . دخترتون هم خیلی نازه . خدا حفظش کنه
مامان مهدیه
4 اردیبهشت 93 21:58
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 روبدین (جواب ما ) سلام. چشم انشاالله بهتون سرمیزنم . ممنون که از وبلاگ من بازدید کردین .
77
4 اردیبهشت 93 23:38
خدا عقلت بده.... خیلی بیکاری دیدم هیچکی از سایتت بازدید نمیکنه و نظری نداره خواستم برات نظر بذارم یه وقت عقده ای نشی بچه ندیده!!!!!!!! حداقل جو گیر میشی عکس میگیری قبلش خونه تو مرتب کن.....هه هه ...هه ..هه ...هه (جواب ما)سلام دوست بزرگوار . اگر نگاهی به آمار بازدید های روزانه بندازین متوجه میشین که وبلاگ بازدید کننده داره . ضمنا من این مطالب رو برای دخترم مینویسم که خاطراتش براش بمونه . عکس ها هم اتفاقی گرقته میشن . ضمنا زیبایی باید درچشم بیننده باشه نه چیزی که نگاهش میکنه . (من که توی عکس ها بهم ریختگی توی خونمون نمیبینم اما از این به بعد بیشتر دقت میکنم .) این کارها به بچه ندیده بودن افراد مربوط نیست . یه چیزی به نام مهر مادری وجود داره که ظاهرا شما ازش محرومین . (این نظر رو هم تایید کردم که گمون نکنین انتقاد پذیر نیستم . ) در آخر اگر من بیکارم که چنین وبلاگی ساختم شما هم احتمالا از من بیکار تر بودین که اومدین مطالب رو خوندین و عکس ها رو نگاه کردین .اما همین که وقت گذاشتین ازتون ممنونم . منتظر انتقادهای بهدی شما هم هستم .
تنعت
6 اردیبهشت 93 9:13
خب از کجا رمز ورود رو برای دیدن عکسهای آتلیه بیاریم؟
مامان عفیفه
پاسخ
سلام . این قسمت ها فقط برای دوستانی قابل بازدید هستند که با ما رابطه داشته باشن و رمز رو از ما دریافت کنن .
مامان صفورا
8 اردیبهشت 93 17:21
وااااااااااای چقده تو نازی ملوسک البته با اجازتون مامانی این همه بوسش کردم هااااااااا