عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

یک اتفاق مبارک

1393/3/7 19:39
نویسنده : مامان عفیفه
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر مامان

این روزها توی کشور عزیزمون یه اتفاق خیلی مبارک داره رقم میخوره و اون هم برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآنه . وقتی مسابقات رو میبینم از اینکه کشورمون همیشه توی این مسابقات اوله به خودم ؛ کشورم و جوونای خوب قرآنیش افتخار میکنم . امیدوارم امسال هم مثل دو سال گذشته ایران توی هر دو رشته اول باشه . انشاالله اسامی برگزیده ها رو برات میذارم تا شما هم به این کشور و جوونای قرآنی بااستعدادش افتخار کنی گلم .(تصاویر مسابقات امسال فعلا موجود نیست . توی پست بعدی میذارم )

سال گذشته یه همچین روزایی من در حال چیدن سیسمونی شما بودم . توی دلم میگفتم اگر پسر باشی انشاالله یه روزی توی این مسابقات میبینمت . اما حالا که دختری یه خورده محدود تر میتونی توی مسابقات شرکت کنی .

آرزوی قلبیم اینه که یه روزی حافظ کل طراز اول دنیا باشی . تمام تلاشم رو برای تحقق این آرزوم خواهم کرد . امیدوارم خودت هم بهم کمک کنی نگار قشنگم

دوست دارم برگ گلم ...

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان پریسا و بابا مهرداد
8 خرداد 93 10:35
مامان عفیفه عزیز از اینکه در مورد اسم پسرونه برام پیشنهاد داشتید خیلی ازتون ممنونم خداوند دختر نازنینتون رو براتون حفظ کنه خیلی ملوسه ضمناً علی اسم برادرمه و بنابراین نمیتونیم این اسم رو انتخاب کنیم ممنون میشم اگه بازم پیشنهادی داشته باشید
مامان عفیفه
پاسخ
سلام . ممنون که به ما سرزدین . چشم