عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

ماه رضوی

1393/7/21 17:25
نویسنده : مامان عفیفه
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل شیرین

ماه ذیقعده بخاطر مناسبت هایی که مربوط به امام رضا علیه السلام هست به ماه رضوی مشهور و معروفه .

اول ماه میلاد خواهر بزرگوار امام حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر هست که من بخاطر اینکه خداوند با عنایت دختر به ما منت گذاشته همیشه شاکر خداوند هستم .

روزت مبارک فرشته زمینی من

یازدهم ماه میلاد امام رضا علیه السلام بود که قسمت شد شب عید حرم باشیم و برای همه ی دوستان دعاکنیم . جای همگی خالی . آذین بندی حرم واقعا چشم نواز بود

البته اینهارو از اینترنت گرفتم . چون نمیذاشتی خوب عکس بگیرم

 

وصبح روز میلاد اولین قدمهای قشنگت رو برداشتی و راه رفتی و من حسابی خوشحال شدم

چند روز بعد بابایی اومدن دنبالمون و راهی یزد شدیم . هم برای دیدار دوستان هم یه سفر برای عوض شدن حال و هوامون . شما هم خوش سفری بهمون حسابی خوش گذشت .

اینجا امام زاده طبس

شماهم که عاشق آب بازی

اینجاهم یزد

اینم مسجد جامع یزد . البته شما ازاول تاآخر خواب بودی

اینجا هم امامزاده سیدجعفر علیه السلام

زیارت قبول زائر کوچولو

اینجاهم ضریح رو خلوت گیرآوردی حسابی زیارت کردی

بالاخره بعد یکماه اومدیم خونه . منم شکرخدا امتحانامو  قبول شدم .

23 این ماه هم روز زیارتی مخصوص آقابود که امسال حسابی دوری آقا روز زیارتی دلتنگم کرد .

انشاالله که بزودی زیارت آقا نصیبمون بشه

توی این مدت یه اتفاق نفس گیری که توی کشور اتفاق افتاد بیماری رهبر عزیزمون بود که شکر خدا به خیر گذشت

دوست دارم گل یاسم ...

پسندها (3)

نظرات (1)

فاطمه & فائزه
21 مهر 93 18:11
سلام عیدتون مبارک نازی خداحفظش کنه به وبلاگ داداشی ما هم سربزنید خوشحال میشیم نظر فراموش نشه