عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

لالایی

1393/10/22 21:19
نویسنده : مامان عفیفه
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل شیرینم

بانو کوچولوی خونه گاهی دلش میخواد مثل وقتی نی نی بود  براش لالایی بخونم و روی پام تکونش بدم یا راه ببرمش تا بخوابه .

همون موقع که تازه پا توی دنیا گذاشته بودی یه لالایی برات ساخته بودم برات میخوندم و شما هم ناز میخوابیدی. دوست دارم متنش روبرات بنویسم که برات بمونه.شاید یه روزی همین رو برای بچه هات بخونی زیبای من 

************

لالا لالا گل نازم

توهستی محرم رازم

لالا لالا گل شب بو

بخواب ای دختر مه رو

لالا لالا گل مریم

نشینه روچشت شبنم

لالا لالا گل نرگس

نبینم درد تو هرگز

لالا لالا گل پسته

نکن گریه میشی خسته

لالا لالا گل بادوم

توآغوشم بخواب آروم

*****************

لالا لالا گل زیبا

بخواب آروم گلم لالا

بیاد مسجد کوفه

بیاد غربت مولا

بیاد فرق بشکسته

بیاد همسرش زهرا

بیاد صورت مادر

که زد سیلی برآن اعدا

بیاد پهلوی خونین

بیاد محسن طاها

***************

لالا لالا گل شبدر

بخواب ای نازنین دختر

بیاد نوجوان قاسم

بیاد پیکراکبر

بیاد مادر غمگین

بیاد حنجر اصغر

بیاد زینب محزون

بیاد ساقی و ساغر

***************

لالا لالا گل ریحان

به حق صاحب الزمان

ببینم من تورو یکروز

که گشتی حافظ قرآن

به حق مهدی موعود

بشی تو عامل قرآن

بشی تو یاور مهدی

بشی تو یاور قرآن

***************

خوب بخوابی سرباز کوچولو

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان و بابا
22 دی 93 22:22
سلام خانومی عزیزم خدا نی نی تو برات نگه داره گلم نی نی نازی هستش از طرف من ببوسش به وبلاگ منم سر بزن منم مامان دوتا نی نی هستم خوشحال نیشم سر بزنی
مامان عفیفه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهم سرزدین چشم حتما
مامانی
23 دی 93 3:14
سلام اومدم به پیامی که برام فرستاده بودید پاسخ بدم اما این پست رو دیدمراستش خیلی خوشحالم که میون تمام نی نی وبلاگا یه وبلاگ پیدا کردم که پاره تنشو داره برای سربازی حضرت ولی عصر عج آماده میکنه از صمیم قلب عرض میکنم از آشنایی با شما و وبلاگتون خیلی خوشحالم و اما در مورد پیامتون باید عرض کنم درست می فرمایید اما متاسفانه رشتم هنر هست و روزای عادی هم به زور و زحمت و کمک همسرم به کارام می رسم! البته اینا اصلا مهم نیستن اما کلاسام از صبح تا عصر هست خیلی وقتا اذان مغرب من هنوز دانشگاه هستم خیلی دلم میخواد یه جوری بشه بتونم یه فرشته کوچولو بدنیا بیارم! امیدوارم استادا باهام کنار بیان که خیلیاشون اینطور نیستن! این ترم به خاطر همسرم میخواستم زودتر برم خونه ولی استادم گفت میخواستی ازدواجتو بذاری برای بعد از دانشگاهت که البته بهش اهمیتی ندادم.اما در هر صورت برنامم اینه که سال دیگه نی نی بیارم برام دعا کنید راستی بابت پیامتون ممنونم بهم قوت قلب داد
مامان عفیفه
پاسخ
سلام دوست خوبم ان شاءالله هرموقع صلاحه خدا خونه تونو بااومدن یه فرشته گرم تر کنه منم ازدوستی باشماخوشحالم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم بازم بهم سربزن عزیزم