عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

شاهکارهنری

1394/2/5 20:48
نویسنده : مامان عفیفه
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب من

عاشق اینی که یه دایره بکشم کاملش کنی

اینم نمونه اش

واقعا نمیدونم چی بگم......

موفق باشی دختر هنرمند و هنر دوست من...

پسندها (2)

نظرات (2)

سیده نرجس
5 اردیبهشت 94 21:17
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان عفیفه
پاسخ
سلام.ازلطفتون ممنون.جشم ان شاءالله
مامان زهرا
7 اردیبهشت 94 10:58
سلام عفیفه جون چه قدر خوب تونسته یاد بگیره چشم و دهان و مو رو بکشه دختر من هنوز در مرحله دایره کشیدنه
مامان عفیفه
پاسخ
سلام . آره همه تعجب میکنن .خط و دایره رو خیلی وقته میکشه. حتی عکس دست وپاشم سعی میکنه بکشه. دست یا پاشو میذاره روی کاغذ دورشونو میکشه.خیلی علاقه داره به نقاشی. به مامانش رفته