عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

پابوس ارباب عشق 3

1394/6/8 19:11
نویسنده : مامان عفیفه
1,250 بازدید
اشتراک گذاری

دومین مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختربود.وماچقددددددرررررر خوشبختیم که چنین نعمتی داریم

عصربا بابایی تصمیم گرفتیم ببریمت گردش.رفتیم خونه خاله (دوست خانوادگیمون) .خاله هم زحمت کشیدن یه ساندویچ مرغ عالی درست کردن و رفتیم پارک.اونجا شما حسابی با آبجی و بابا و عمو بازی کردی و من و خاله رفتیم بازار نزدیک پارک و فرصتی شد که برای تولد بابایی با تاخیر کادو بگیریم.شب هم خونه خاله موندیم.خیلی دوست داشتم صبح بریم حرم عرض تبریک به ارباب اما متاسفانه یه ویروس خیلی ناجور نمیدونم از کجا اومده بود توی وجود بنده و من اون روز تا شب فقط دراز کشیده بودم و زحمت نگهداری از شما رو خاله و آبجیا و بابای مهربون کشیدن.چند روزی افتان و خیزان بودم که متاسفانه ویروس به شما گل یاسمن من هم سرایت کرد و هنوز من خوب نشده بودم شما گرفتار شدی که خداروشکر با داروهای گیاهی زود سرپا شدی.اما من بیش از حد طولانی شد.دلیلش هم ضعیف بودن سیستم بدنم بود...

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان زهرا
13 شهریور 94 19:22
عیدتون مبارک انشاءالله همه مریضها زود خوب بشن
مامان عفیفه
پاسخ
عیدشماهم مبارک ان شاءالله