عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

خواهر برادری

1397/3/22 1:23
نویسنده : مامان عفیفه
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خندون من

الهی فدات بشم که به معنای واقعی خانوم شدی

دیگه میتونم به عنوان یه نیروی کمکی خوب روی شما حساب کنم

دیروز که از شدت ضعف خوابم برده بود،بیدارشدم دیدم اتاقت رو دسته گل کردی

امروز هم که مهمون داشتیم کلی کمکم کردی هال و اتاق رو مرتب کردی.

با داداشی هم که رابطه تون عالی تر از عالی

داداشی گاهی بهت میگه مامان توتو(مامان کوچولو) و شما هم کلی لذت میبری از این اسمی که صدات میزنه.

یکی از بازیهای مورد علاقه شما دوتا اینه که یه بالش بذارین و بشینین روش ،و ماشین سواری کنین.بعدش مثلا تصدف کنین و چپ کنین روی هم بیفتین و غش غش بخندین.

فدای خنده هاتون

یا اینکه مثلا یکی تون بیفته توی چاه و فریاد بزنه کمک کمک من افتادم توی چاله . و اون یکی بره کمک.معمولا داداش میفته توی چاله و شما کمک میکنی.

توی حیاط، علی با ماشین، شماهم سه چرخه، بازی کنین و باهم تصادف کنین و بازهم غش غش خنده.

خلاصه اینکه بیشتر طول روز در حال بازی و نقاشی

گاهی هم ازم میپرسی من بزرگ شم از پیش شما میرم.داداش بزرگ بشه میره و این چیزا.

امیدوارم که هیچوقت از هم دور نشین عسلکای من

مراقب داداشی باش عزیزم حتی اگر روزی من نبودم یادت باشه مامان کوچولوی داداشی هستی

پسندها (9)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
22 خرداد 97 14:41
خواهر برادریشون پایدار خدا هر دوشو براتون حفظ کنه❤
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون ان شاءالله با دعای دوستان
مامانیمامانی
22 خرداد 97 15:00
خدا هر دوشون رو حفظ کنهبوس
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون همچنین 
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 خرداد 97 15:01
افرین به این دختر گل
مامان عفیفه
پاسخ
دخترا عشقن واقعا
عمه فروغعمه فروغ
22 خرداد 97 19:10
خدا حفظشون کنهمحبت...دخترها سرشارن از محبتمحبت
مامان عفیفه
پاسخ
عشقن به تمام معنا