عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

تولد قمری گل دخترم

1399/3/6 12:32
نویسنده : مامان عفیفه
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز خودم.

سال تحصیلی هم رو به اتمامه و متاسفانه امسال مدرسه رفتن شما هم داستانی بود برای خودش.

امیدوارم این کمبود جبران بشه.

خداروشکر توی درسات مشکلی نداری و همه رو خوب بلدی ، اما بازم سر کلاس رفتن و تثبیت اطلاعات ، خیلی کمک میکنه

اما از خودت بگم ، دختر خوب و مودب

البته گاهی بهانه گیری میکنی .

روابطت با علی خیلی خوبه و همیشه باهاش کنار میای .

شریفه هم که انگار عروسک خاله بازی شده . اینقدر دوستت داره و دوسش داری که برام عجیبه .

الانم که با سواد شدی و کتاب میخونی.

هوا تقریبا گرم شده و بساط بازی های تابستونی به راه .

ماه مبارک ، توی حیاط آشپزی میکردیم برای نذری، روز بعد دیگ رو آب کردین و کلی آب بازی .

کروناهم فعلا داره جولان میده .

رمضان هم تموم شد و .....

دیروز تولد گل دخترم بود به تاریخ قمری

منم بخاطر اینکه خوشحال بشی گفتم ناهار به انتخاب خودت که لازانیا انتخاب کردی.

یه چیزی که یادم رفت بگم اینه که خودم باهات قرآن رو تمرین میکنم با لحن عرب و اینقدر زود یاد گرفتی که تعجب کردم .

ان شاالله که یه حافظ قرآن نمونه بشی عزیزکم

حالا چند تا عکس

کتاب داستان خوندنت برای شریفه

لازانیای روز تولدت

آب بازی توی حیاط

پلو قیمه نذری که توی حیاط پختیم

تولد بازیت با داداش

نمیدونم این عکس رو قبلا گذاشتم برات یانه . حیفم اومد یادگار نمونه

برات عاقبت بخیری آرزو دارم گل نازم

پسندها (1)

نظرات (0)