عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

دلتنگی برای حرم

1399/3/6 12:40
نویسنده : مامان عفیفه
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

مدتیه بخاطر کرونا اماکن مذهبی بسته ان.

اواسط ماه مبارک بود که تلویزیون حرم نشون میداد.

منم نشسته بودم روی مبل و اشکام بی اختیار میریخت.

شما هم جلوی تلویزیون بودی.

یکدفعه علی اومد گفت مامان آبجی جون داره گریه میکنه.

منم صدات زدم گفتم عفیفه جان ، تا برگشتی دیدم صورتت خیسه اشکه . دیگه شروع کردی بلند بلند گریه کردن . هق هق میزدی و میگفتی چرا نمیریم حرم. قلبم انگار ایست کرده بود . بغلت کردم و گفتم هنوز درب حرم باز نشده عزیزم . 

این جریان گذشت تا شب بیست و سوم ماه مبارک.

رفتیم برای مراسم احیا.

موقع قرآن به سر نشستی جلوی من با دوستت دوتایی قرآن سر گرفتین .

وقتی رسید به قسمت الهی بعلی بن موسی ، و روضه امام رضا خوندن ، اومدی بغلم و تا آخر مراسم بلند بلند گریه میکردی . طوری که اونایی که اطراف نشسته بودن با تعجب میگفتن عفیفه چرا اینقدر گریه میکنه چی میخواد . گفتم اون امام رضا میخواد دلش تنگه .

این عشق و محبت عجیبت به امام رضا علیه السلام، شبیه خودمه . منم خیلی امام رضایی ام . 

امیدوارم این محبت برای همیشه توی قلبت بمونه گلم.

از دیروز درب حرم باز شده . وقتی فهمیدی گفتی پس بریم مشهد. 

ان شاالله زودتر بریم مشهد و شما هم به آرزوت برسی .

پسندها (5)

نظرات (4)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 خرداد 99 13:06
خاله جون منم ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارم
دعا کنین ما رو هم بطلبند
مامان عفیفه
پاسخ
عزیزمی گلم . ان شاالله بزودی بری پابوس ارباب
مامان فاطمهمامان فاطمه
6 خرداد 99 13:40
جان دلم...خدا حفظت کنه دختر پاک و قشنگم💐
مامان عفیفه
پاسخ
ممنونم. خدا گل پسر شما رو هم حفظ کنه

6 خرداد 99 17:21
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
انشالله که هر چه زودتر قسمت بشه بیاین مشهد
مامان عفیفه
پاسخ
ان شاالله
شادی زندگیشادی زندگی
7 خرداد 99 11:08
التماس دعا از عفیفه جون
مامان عفیفه
پاسخ
ممنوپ عزیزم ، حاجتتون روا