عفیفه خانومیعفیفه خانومی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
داداش علیداداش علی، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
خواهرجون شریفهخواهرجون شریفه، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات عفیفه بانو

سلام.مامان یه فرشته پاک، که میخواد خاطرات دختر کوچولوش جاودانه بشه

سفر مشهد و روز دختر

1399/4/7 0:17
نویسنده : مامان عفیفه
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز و خانوم طلای خودم

بالاخره امام رضا علیه السلام طلبیدن و ما راهی مشهد شدیم.

سر راه رفتیم نیشابور یه سری به خاله بابایی زدیم . شب جمعه رو اونجا موندیم وصبح جمعه رفتیم سمت مشهد.

از لحظه ای که رسیدیم ، شما و داداشی فقط میگفتین بریم حرم ، بریم حرم.

چند بار هم بغض کردین و نزدیک بود اشکاتون سرازیر بشه.

شنبه صبح ساعت هفت و نیم بیدارتون کردم . با ذوق بیدار شدین ، آماده شدیم و رفتیم حرم.

من که واقعا دل توی دلم نبود.

حس میکردم دارم پرواز میکنم.

شما ها هم همین بود حال و روزتون.

خلاصه یه زیارت کردیم و برگشتیم.

دوشنبه هم مجدد رفتیم حرم . این بار صحن گوهرشاد نشستیم. وااااای که واقعا قطعه ای از بهشته

سه شنبه هم که روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و دختر بود برگشتیم خونه.

روز بعدش براتون کیک پختم.

البته عیدی و هدیه هم گرفتی.

و اما عکس

اینم دخترم و کیک روز دختر. اینقدر عجله داشتی که برش بزنی ، نذاشتی یه عکس خوب ازت بگیرم،😅

امیدوارم همیشه سربلند باشی و عمرت باعزت باشه

دوست دارم

پسندها (7)

نظرات (3)


7 تیر 99 9:32
روز دختر خیلی مبارک باشه💐
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون
مامانیمامانی
10 تیر 99 9:37
زیارتتان قبول و روز دختر مبارک
چقدر دلم هوای امام رضا رو کرده خوش به حالتون😊
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون عزیزم قبول حق
ان شاالله بزودی قسمت همه بشه
اتی ماماناتی مامان
31 تیر 99 20:18
ماشاءالله به فرشته ی خونه😍
مامان عفیفه
پاسخ
ممنون دوست من